معرفی بهترین نرم افزارهای دوربین مداربسته برای اندروید - راهنمای جامع

    دوربین مداربسته، به عنوان یک ابزار امنیتی ضروری برای هر محیطی شناخته می شود. استفاده از دوربین های مداربسته، نه تنها می تواند امنیت یک مکان را چندین برابر  کند، بلکه تاثیر بسیار زیادی روی آرامش و آسایش شما نیز خواهد داشت. زمانی می توانید از مزایای دوربین های مداربسته بهره مند شوید که اطلاعات و تصاویر آن ها را همیشه در دسترس داشته باشید. نرم افزار دوربین مداربسته اندروید، می تواند بر روی گوشی تلفن همراه شما نصب گردد. با دانلود نرم افزار دوربین مدار بسته برای اندروید، دیگر نیازی نیست که برای مشاهده تصاویر از ویندوز یا کامپیوتر استفاده کنید. دسترسی راحت به تصاویر دوربین مداربسته در هر مکانی، از جمله مزایای استفاده از این برنامه ها است. اگر برای شما مهم است که بهترین برنامه دوربین مدار بسته اندروید را داشته باشید، حتما با ما در ادامه این مقاله همراه باشید. 

     

    نرم افزار دوربین مداربسته اندروید

     

    کدام دوربین های مداربسته قابلیت اتصال به گوشی تلفن همراه را دارند؟

    قبل از اینکه بخواهیم در مورد بهترین نرم افزار دیدن دوربین مدار بسته اندروید صحبت کنیم، اجازه دهید تا بگوییم که امکان اتصال همه دوربین های مداربسته به گوشی تلفن همراه وجود ندارد. دوربین های مداربسته که حتما باید با سیم به سیستم های مختلف متصل شوند، فقط به کامپیوتر متصل خواهند شد. البته این دوربین ها بسیار قدیمی هستند و دیگر در محیط های مختلف مورد استفاده قرار نمی گیرند. 

    دوربین های مداربسته IP یکی از انواع دوربین های مداربسته موجود در بازار است. این دوربین ها قابلیت اتصال به نرم افزار کنترل دوربین مدار بسته اندروید را دارد. دوربین های مداربسته آی پی دارای تکنولوژی اتصال به اینترنت هستند. بنابراین، به راحتی می توانند جایگزین دوربین های مداربسته قدیمی موجود در بازار شوند. اگر برای شما مهم است حتما از نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل اندروید استفاده کنید، باید از همان ابتدا به دنبال خرید دوربین های هوشمند با قابلیت اتصال از راه دور باشید. 

    لیست بهترین نرم افزار دوربین مداربسته اندروید

    حالا که متوجه شدید امکان اتصال به نرم افزار پخش فیلم دوربین مداربسته برای اندروید وجود دارد، احتمالا می خواهید که بهترین نرم افزار دوربین مدار بسته اندروید را روی گوشی تلفن همراه خودتان نصب نمایید. خوشبختانه نرم افزارهای مختلفی که برای گوشی های اندروید طراحی شده اند وجود دارند که می توانند مورد استفاده قرار گیرند. پس اگر برای شما مهم است که یک نرم افزار مدیریت دوربین مداربسته اندروید داشته باشید، کافیست که یکی از انواع بهترین نرم افزارهای دوربین مدار بسته اندروید را دریافت کنید.

    در ادامه مقاله قصد داریم لیستی از بهترین نرم افزار مشاهده دوربین مدار بسته اندروید را به شما ارائه کنیم. بنابراین، دیگر نیازی نیست که دغدغه دانلود نرم افزار برای مشاهده تصاویر و فیلم های دوربین مداربسته را داشته باشید. 

    1.    بهترین نرم افزار دوربین مدار بسته برای اندروید IVMS4500

    نرم افزار IVMS4500، به عنوان یکی از انواع بهترین نرم افزار دوربین مداربسته فارسی برای اندروید شناخته می شود. این نرم افزار می تواند روی گوشی هایی با نسخه اندروید 4.0 و بالاتر مورد استفاده قرار گیرد. از جمله امکانات نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته روی اندروید IVMS4500، می توان به نظارت از راه دور، پخش زنده از طریق دستگاه های DVR و NVR اشاره کرد. 

    نرم افزار دوربین مداربسته اندروید IVMS4500 می تواند برای مدیریت تصاویر، کنترل خروجی های زنگ هشدار و همچنین پخش فایل های ضبط شده مورد استفاده قرار گیرد. با کمک دانلود نرم افزار کنترل دوربین مداربسته برای اندروید  IVMS4500، می توانید از طریق وای فای در هر نقطه از کشور، به اطلاعات دوربین مداربسته خودتان دسترسی داشته باشید. 

    نرم افزار دوربین مداربسته اندروید IVMS4500 به صورت اختصاصی برای انتقال تصاویر دوربین های مداربسته هایک ویژن مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت تصاویر در این نرم افزار در زمان پخش زنده بسیار بالاست. همچنین، در مواردی که امکان پخش زنده تصاویر با کیفیت بالا وجود ندارد، می توان رزولوشن، فریم ریت و بیت ریت دوربین را پایین آورد تا دوربین با نرم افزار همخوانی پیدا کند. 

     

    معرفی بهترین نرم افزارهای دوربین مداربسته برای اندروید - راهنمای جامع

     

    2.    نرم افزار دوربین مدار بسته برای اندروید XMeye

    یکی دیگر از انواع بهترین نرم افزار دوربین های مدار بسته اندروید، نرم افزار XMeye است. این نرم افزار پخش دوربین مدار بسته اندروید، امکان مشاهده دوربین های مداربسته را از طریق اینترنت برای شما فراهم می کند. نرم افزار ایکس می، می تواند برای گوشی های اندروید جدید و قدیمی مورد استفاده قرار گیرد.

    نرم افزار XMeye از اکثر برندهای تولید کننده دوربین های مداربسته پشتیبانی می کند. اگر نیاز فوری به عکس گرفتن از تصاویر پخش زنده نرم افزار دوربین مداربسته اندروید را داشته باشید، می توانید این کار را به صورت آنلاین با کمک این نرم افزار انجام دهید. این نرم افزار برای کنترل دوربین مداربسته اسپید دام نیز مورد استفاده قرار می گیرد. 

    3.    نرم افزار دیدن دوربین های مدار بسته برای اندروید Hik-Connect 

    اگر قصد دانلود بهترین نرم افزار دوربین مداربسته برای اندروید را دارید، ما به شما نرم افزار دیدن دوربین های مداربسته Hik-connect را پیشنهاد می کنیم. در واقع این نرم افزار به افرادی که به دنبال دانلود نرم افزار دوربین مداربسته فارسی برای اندروید هستند، پیشنهاد می شود. این نرم افزار توسط شرکت هایک ویژن به صورت اختصاصی برای مشاهده تصاویر دوربین های مداربسته مورد استفاده قرار می گیرد. 

    با کمک نرم افزار پخش فیلم دوربین مدار بسته dav اندروید Hik-connect می توانید به صورت زنده و در هر جایی، تصاویر دوربین مداربسته را بررسی نمایید. همچنین، زمانی که آلارم سیستم شما به صدا در می آید گوشی تلفن همراه این آلارم را از طریق نوتیفیکیشن به شما اطلاع رسانی خواهد کرد. 

    با دانلود نرم افزار دیدن دوربین مدار بسته برای اندروید Hik-connect، می توانید از خدمات خاصی مانند ورود به برنامه با اثر انگشت، اعلان هشدار، قابلیت استفاده از صدا به صورت دو طرفه و ... استفاده نمایید. این نرم افزار می تواند برای مانیتورینگ زنده نیز مورد استفاده قرار گیرد. 

     

    نرم افزار دوربین مدار بسته اندروید

     

    4.    دانلود نرم افزار دوربین مداربسته اندروید HilookVision 

    نرم افزار دوربین مداربسته اندروید HilookVision، یکی از انواع برنامه هایی است که برای دوربین های هایلوک طراحی شده است. این نرم افزار به صورت چند کاره طراحی شده است. بنابراین، می توان با دانلود رایگان نرم افزار دوربین مداربسته برای اندروید از این برنامه برای اتصال به دوربین های تحت شبکه، دستگاه های DVR و NVR، دستگاه ها دیکودر و انکودر و هر نوع دستگاه دیگری استفاده کرد. 

    نرم افزار پخش دوربین مدار بسته اندروید می تواند برای پخش زنده، ضبط تصاویر دوربین های مداربسته و بازپخش تصاویر مختلف از راه دور استفاده شود. بکاپ گیری از فایل ها از جمله ویژگی های نرم افزار دوربین مداربسته اندروید HilookVision است. 

    با دانلود نرم افزار نظارت بر دوربین های مدار بسته برای اندروید هایلوک ویژن می توانید از ساختار انعطاف پذیر این برنامه استفاده کنید. این نرم افزار به خوبی نیازهای مشتریان خود را برطرف می کند. بنابراین، برای نظارت بر دوربین های امنیتی در مقیاس های کوچک و متوسط گزینه خوبی است. 

     

    دانلود نرم افزار دوربین مداربسته اندروید

     

    5.    دانلود نرم افزار دوربین مداربسته برای گوشی اندروید Smart PSS

    اگر به دنبال دانلود نرم افزار هک دوربین مدار بسته اندروید هستید، می توانیم نرم افزار دوربین مداربسته اندروید Smart PSS را به شما پیشنهاد کنیم. این نرم افزار مختص دوربین های داهوا بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع این نرم افزار توسط خود شرکت داهوا طراحی شده است. 

    با کمک نرم افزار پخش فیلم دوربین مدار بسته dav اندروید می توانید نظارت بر تصاویر زنده و ضبط شده را انجام دهید. این نرم افزار از فرمت های فشرده سازی تصاویر پشتیبانی می کند. بنابراین، می توانید با نرم افزار تبدیل فرمت دوربین مداربسته به mp4 اندروید، به راحتی داده های این نرم افزار را مورد بررسی قرار دهید. 

    این نرم افزار دوربین مداربسته اندروید می تواند برای دوربین های مداربسته اسپید دام، دوربین های گردان و PTZ مورد استفاده قرار گیرد. پشتیبانی از قابلیت های تصویری برای شمارش افراد و بررسی هیت مپ از قابلیت های مختلف نرم افزار دوربین مداربسته اندروید اسمارت پس است. 

    6.    دانلود نرم افزار دوربین مداربسته اندروید iViewer 

    نرم افزار دوربین مداربسته اندروید iViewer، جزء بهترین نرم افزارهای مدیریت دوربین های مدار بسته اندروید شناخته می شود. می توانید در کنار این برنامه از نرم افزار شفاف سازی فیلم دوربین مدار بسته اندروید نیز استفاده کنید تا تصاویر این نرم افزار با بهترین کیفیت به شما نمایش داده شوند. این نرم افزار برای اتصال به دوربین های مداربسته Vivotek مورد استفاده قرار می گیرد. 

    با این نرم افزار زوم فیلم دوربین مداربسته برای اندروید، می توانید به راحتی و از راه دور به تصاویر دوربین مداربسته دسترسی داشته باشید. رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است و همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. این نرم افزار مدیریت دوربین مدار بسته اندروید می تواند به صورت همزمان برای رصد و بررسی تصاویر بیش از 100 دوربین مداربسته مورد استفاده قرار گیرد. 

    نرم افزار دوربین مداربسته اندروید iViewer برای اتصال به قابلیت صدای دو طرفه، کنترل دوربین پی تی زد و همچنین امکان پخش ویدیوی ضبط شده مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا در صورت مشاهده مورد مشکوک، به صورت فوری از آن مورد عکس بگیرید. 

     

    دانلود رایگان نرم افزار دوربین مداربسته اندروید

     

    7.    نرم افزار پخش فیلم دوربین مدار بسته EZVIZ

    نرم افزار دوربین مداربسته برای گوشی اندروید EZVIZ، یکی از انواع نرم افزارهایی است که می تواند روی گوشی تلفن همراه نص شود و بر روی تصاویر منتشر شده از دوربین های مداربسته نظارت داشته باشد. با کمک این نرم افزار و نرم افزار شفاف سازی فیلم دوربین مداربسته برای اندروید، به راحتی می توانید تصاویر دوربین های مداربسته را با بهترین کیفیت ضبط کنید. 

    نرم افزار دوربین مداربسته اندروید EZVIZ، می تواند برای مدیریت سیستم های دوربین مداربسته مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار برای اکثر دستگاه های DVR و NVR که با برندهای مختلف در جهان و ایران وجود دارند، قابل استفاده است. بنابراین، با دانلود نرم افزار دوربین مداربسته برای گوشی اندروید EZVIZ محدودیتی جهت استفاده از آن ندارید. 

    این برنامه دارای قابلیت های مختلفی از جمله امکان مشاهده تصاویر زنده، بازپخش تصاویر، سیستم هشدار تشخیص حرکت و ... می باشد. این نرم افزار پخش تصاویر دوربین مدار بسته اندروید، می توانید تصاویر را در تاریکی نیز پخش کند. این دوربین مداربسته صدای محیط اطراف را دریافت می کند. همچنین شما نیز می توانید با کمک این نرم افزار صحبت کنید. 

    8.    نرم افزار نمایش دوربین مداربسته برای اندروید Eye4 

    نرم افزار نمایش دوربین مداربسته برای اندروید Eye4 یکی از انواع نرم افزارهایی است که برای نمایش تصاویر دوربین مداربسته در دستگاه های DVR مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار دوربین مداربسته اندروید، می تواند اطلاعات مختلف را از طریق اینترنت به نمایش بگذارد و به شما امکان مدیریت دوربین های مداربسته را بدهد. 

    یکی از مهم ترین مزایای نرم افزار دوربین مداربسته 4 آی، رابط کاربری خوب این نرم افزار است. به طوری که می تواند کار را برای استفاده از این نرم افزار ساده کند. از ویژگی های خوب نرم افزار دوربین مداربسته گوشی اندروید 4 آی، می توان به امکان ذخیره سازی تصاویر با حجم زیاد اشاره کرد. چرا که این نرم افزار از سرور کلود پشتیبانی می کند و می تواند به شما این امکان را بدهد تا در فضای ابری، اطلاعات را ذخیره سازی کنید. 

     

    بهترین نرم افزار دوربین مداربسته اندروید

     

    9.    نرم افزار دوربین های مداربسته اندروید Reolink

    نرم افزار دوربین های مداربسته اندروید Reolink، یکی دیگر از نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته به گوشی تلفن همراه است. اگر به دنبال دانلود جدیدترین نرم افزار دوربین مدار بسته اندروید می گردید که رابط کاربری خوبی نیز داشته باشد، می توانید این نرم افزار دوربین مداربسته اندروید را انتخاب کنید. این نرم افزار می تواند برای دوربین های تحت شبکه مورد استفاده قرار گیرد. 

    نرم افزار دوربین های مداربسته اندروید Reolink می تواند به 16 دوربین مداربسته متصل شود. البته تنها امکان اتصال به دوربین های مداربسته تحت شبکه و دستگاه NVR برند رئولینک برای این نرم افزار وجود دارد. یکی از امکانات خوب این نرم افزار این است که به شما امکان مشاهده تصاویر ضبط شده را می دهد. همچنین، می توانید به صورت زنده از تصاویر دوربین های مداربسته روی گوشی تلفن همراه خودتان استفاده نمایید. 

    نرم افزار دوربین مدار بسته برای گوشی اندروید به شما امکان کنترل و مدیریت دوربین های اسپیددام را می دهد. بنابراین، می توانید حرکات موجود در دوربین را تشخیص دهید و به راحتی آلارم آن را از طریق گوشی تلفن همراه دریافت نمایید. 

    10.    نرم افزار دوربین مداربسته برای گوشی اندروید NetCam Studio

    یکی دیگر از انواع نرم افزارهای دوربین مداربسته اندروید، نرم افزار NetCam Studio استو با دانلود نرم افزار هک دوربین مدار بسته برای اندروید، می توانید به راحتی به یک نسخه رایگان از این نرم افزار دسترسی داشته باشید. اما اگر به یک نرم افزار قدرتمندتر نیاز دارید، باید لایسنس این نرم افزار را خریداری کنید. امکانات این نرم افزار زمانی کامل می شود که از لایسنس آن استفاده نمایید. 

    نرم افزار دوربین مداربسته اندروید NetCam Studio با نسخه رایگان خودش، به شما این امکان را می دهد تا به راحتی از اطلاعات دو دوربین مداربسته استفاده نمایید. این نرم افزار به دلیل اینکه دارای نسخه غیر رایگان است، امکانات چندان زیادی را به شما ارائه نمی کند. با این حال می توانید در کنار نرم افزار شفاف سازی فیلم دوربین مدار بسته اندروید، از این نرم افزار نیز استفاده نمایید. 

    11.    نرم افزار پخش تصاویر دوربین مدار بسته اندروید GDMSS Lite

    اگر قصد دانلود جدیدترین نرم افزار دوربین مداربسته اندروید را دارید، می توانید برنامه GDMSS Lite را دانلود کنید. این برنامه از طریق راه دور و وای فای به دوربین مداربسته متصل می شود. با کمک دانلود نرم افزار دوربین مدار بسته برای اندروید، می توانید دوربین های اسپید دام را کنترل کنید. 

    یکی از مهم ترین مزایای استفاده از نرم افزار پخش تصاویر دوربین مدار بسته اندروید GDMSS Lite، این است که این دوربین می تواند اکثر برندهای دوربین مداربسته را پشتیبانی کند. بنابراین، اگر به دنبال نرم افزار دوربین مدار بسته cms اندروید هستید، می توانید این نرم افزار را انتخاب کنید. با این حال عیب این نرم افزار این است که رابط کاربری چندان جذابی ندارد. از طرفی عیب یابی مشکلات صوتی در این نرم افزار کار ساده ای نیست. 

    12.    نرم افزار دوربین مداربسته اندروید AtHome

    یکی از انواع نرم افزار انتقال تصویر دوربین مدار بسته برای اندروید، نرم افزار ATHOME است. این نرم افزار می تواند به شما این امکان را بدهد تا به راحتی تصاویر دوربین مداربسته را در گوشی تلفن همراه خودتان استفاده نمایید. بنابراین، با دانلود نرم افزار دیدن دوربین مدار بسته اندروید، می توانید با خیالی راحت به تصاویر موجود در کوچه، محله کار و ... دسترسی داشته باشید. 

    نرم افزار کنترل دوربین مدار بسته برای اندروید ATHOME می تواند به راحتی مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار یک پایگاه با فناوری هوش مصنوعی برای کاربر ایجاد می کند تا با گوشی تلفن همراه از محل کار و زندگی خودش محافظت کند. از جمله امکانات نرم افزار مشاهده دوربین مدار بسته روی موبایل اندروید ات هوم، می توان به وجود فضای ذخیره سازی ابری، پخش زنده در شبانه روز، امکان مشاهده شب، ضبط تایم لپس و همچنین بررسی مکالمه اشاره کرد. 

     

    نرم افزار دوربین مداربسته برای گوشی اندروید

     

    13.    نرم افزار کنترل دوربین های مدار بسته اندروید BabyCam

    نرم افزار دوربین مداربسته اندروید BABYCAM یکی از انواع نرم افزارهایی است که به راحتی می تواند برای انتقال داده های دوربین مداربسته استفاده شود. همانطور که از نام این نرم افزار دیدن دوربین مدار بسته برای اندروید مشخص است، این دوربین می تواند برای اتاق کودکان مورد استفاده قرار گیرد. 

    بنابراین، اگر امنیت کودکان شما در اتاق بازی آن ها و یا مهد کودک ها برای شما مهم است، می توانید از این نرم افزار تبدیل موبایل به دوربین مداربسته اندروید استفاده کنید. این نرم افزار دارای امکانات قابل قبولی است؛ اما مهم ترین ویژگی آن ارائه تصاویر شفاف از دوربین مداربسته می باشد. 

    14.    تبدیل گوشی به دوربین مدار بسته با برنامه SeeCiTV

    یکی دیگر از انواع نرم افزار پخش فیلم دوربین مدار بسته اندروید، نرم افزار SeeCiTV می باشد. این نرم افزار در واقع یک نرم افزار متصل به دوربین مداربسته نیست؛ بلکه واقعا برای تبدیل دوربین گوشی تلفن همراه به دوربین مداربسته مورد استفاده قرار می گیرد. 

    با نرم افزار تبدیل موبایل به دوربین مدار بسته، می توانید به راحتی گوشی های تلفن همراه قدیمی را هم از طریق دوربین عقب و هم از طریق دوربین جلو به یک دوربین مداربسته تبدیل کنید. این نرم افزارها تنوع بالایی دارند که تنها یکی از آن ها SeeCiTV است. 

     

    دانلود بهترین نرم افزار دوربین مداربسته اندروید

     

    نحوه دانلود و نصب نرم افزار دوربین مداربسته اندروید 

    احتمالا تا به حال اقدام به دانلود نرم افزار نقشه کشی دوربین مدار بسته اندروید و یا دانلود نرم افزار محاسبه هارد دوربین مداربسته اندروید کرده اید. اما هنوز اطلاعات خاصی در مورد اینکه نحوه دانلود و نصب نرم افزار دوربین مداربسته اندروید چیست، ندارید. به طور کلی، برای دانلود نرم افزار هک دوربین مدار بسته برای اندروید، کار سختی را در پیش ندارید. می توانید هر یک از نرم افزارهای ذکر شده را دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید. 

    برای نصب نرم افزار دوربین مداربسته اندروید، باید آن ها را روی گوشی تلفن همراه خود مانند دیگر برنامه ها نصب نمایید. بر اساس نوع دوربین مداربسته، اتصال به نرم افزارها متفاوت است. اما در اکثر مواقع می توانید با روشن کردن وای فای، به دوربین مداربسته متصل شوید. این نرم افزارها امکان پخش زنده تصاویر مختلف را برای شما فراهم کرده اند. 

    سخن پایانی

    در این مقاله لیستی از بهترین نرم افزارهای دوربین مداربسته اندروید را به شما ارائه کردیم. اگر برای شما مهم است که دوربین های مداربسته را از طریق گوشی های اندرویدی خودتان کنترل کنید، می توانید از بهترین نرم افزار دوربین مداربسته اندروید استفاده کنید. اگر کیفیت تصاویر ضبط شده توسط این نرم افزارها بالا نیست، نیازی به نگرانی نمی باشد. چون شما می توانید با نرم افزار افزایش کیفیت فیلم دوربین مداربسته برای اندروید، این مشکل را برطرف کنید. تنها هنر شما این است که بهترین نرم افزار دوربین مداربسته اندروید را بر اساس نوع دوربین مداربسته خودتان انتخاب و دانلود نمایید.

    مدیر ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    گفتگوی آنلاین
    شروع گفتگو
    خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟