هر چیزی که باید در مورد بهترین دزدگیر ماشین پراید بدانیم!

    نصب دزدگیر ماشین؛ راهی ایده آل به منظور جلوگیری از سرقت!

    ضرب المثلی قدیمی است که می‌گوید کلاهت را سفت بچسب و همسایه‌ات را دزد نکن! مفهوم این ضرب المثل آن است که شما باید مراقب اموال و وسایل خود باشید. امروزه با وجود اینکه امکانات و قابلیت‌های امنیتی بسیاری روی خودروهای ایرانی و خارجی نصب شده است، باز هم شاهد موارد زیادی از دزدی خودروها هستیم. با توجه به نظر کارشناسان وبسایت ما، یکی از بهترین روش‌های جلوگیری از دزدی خودرو، نصب دزدگیر است.

    در ادامه این مقاله قصد داریم تا با بهترین دزدگیر ماشین پراید و ویژگی‌های یک دزدگیر خوب آشنا شویم. پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

     

    بهترین دزدگیر ماشین پراید

     

    دزدگیر چیست؟

    در ابتدا و قبل از معرفی بهترین دزدگیر برای پراید ، بهتر است تا کمی بیشتر با خود دزدگیر آشنا شویم. دزدگیر خودرو که به نام سیستم اعلام سرقت نیز شناخته می‌شود، سیستمی حفاظتی است که با استفاده از اعلان‌های صوتی صاحب ماشین را از ورود بی‌اجازه افراد آگاه می‌سازد. دزدگیرها به واسطه سنسورها و حسگرهایی که دارند قادر هستند تا حرکات ناگهانی درون و یا حتی اطراف خودرو را شناسایی کنند. 

     

    نحوه عملکرد دزدگیر ماشین چگونه است؟

    نحوه عملکرد دزدگیرها به این صورت است که در زمان تشخیص حرکت مشکوک، صدای آژیر تولید می‌کنند. در مدل‌های جدیدتر و پیشرفته‌تر دزدگیرها حتی قادر هستند تا درب‌های خودرو را قفل کنند و سیستم استارت خودرو را نیز مختل نمایند. احتمالا تا کنون متوجه شده‌اید که دزدگیر می‌تواند امنیت بسیار خوبی را برای خودروی شما فراهم کند. به همین سبب نیز استفاده از دزدگیر برای ماشین پراید میتواند راهی مناسب به منظور جلوگیری از سرقت خودرو باشد.

     

    دزدگیر پراید دارای چه انواعی می‌باشد؟

    دزدگیر پراید دارای انواع مختلفی بوده که هر یک با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارند، قیمت آنها نیز متفاوت است. هم اکنون در بازارهای جهانی 4 نوع مختلف دزدگیر تولید می‌شود.

     

    بهترین دزدگیر برای پراید

     

    1-دزدگیرهای ساده

    این مدل از دزدگیرهای خودرو را احتمالا همه شما دوستان گرامی مشاهده کرده‌اید. دزدگیرهای ساده تنها دارای یک ریموت کنترل هستند و قابلیت باز و قفل کردن درب‌های خودرو را دارند. از جمله حسگرهایی که درون دزدگیرهای ساده به کار رفته می‌توانیم به حسگرهای ضربه اشاره کنیم. به همین سبب نیز در صورتی که ضربه‌ای ناگهانی به ماشین شما وارد شود، آژیر آن به صدا در می‌آید. 
    از جمله اصلی‌ترین دلایلی که این مدل از دزدگیر خودرو را به عنوان بهترین دزدگیر ماشین پراید معرفی نمی‌کنند، امنیت پایین آنها می‌باشد. چرا که ضریب امنیتی پایینی دارند و افراد قادر هستند تا به راحتی آنها را غیرفعال نمایند. این دزدگیرها به عنوان بهترین دزدگیر برای پراید 111 و دیگر مدل‌های پراید به شمار میروند.

    2-دزدگیرهای سیمکارت‌خور

    دزدگیرهای سیمکارت‌خور را می‌توان به عنوان یکی از جدیدترین نوع دزدگیرها به شمار آورد. چرا که این مدل از دزدگیرها دارای محلی به منظور قرار دادن سیمکارت درون آنها می‌باشند. به این ترتیب شما قادر خواهید بود تا با قرار دادن سیمکارت درون دزدگیر خود، هشدار خطری را حین به صدا در آمدن آژیر روی گوشی خود دریافت کنید. همچنین در انواع جدیدتر این دزدگیرها قابلیت‌هایی نظیر خاموش و روشن کردن خودرو از راه دور نیز تعبیه شده است.

    3-دزدگیرهای تصویری

    فرض کنید شما در هر جایی که باشید، قادر هستید تا اطراف خودروی خود را مشاهده کنید! شما در صورت استفاده از دزدگیرهای تصویری که به عنوان بهترین دزدگیر ماشین پراید به حساب می‌روند، میتوانید این کار را انجام دهید. این نوع از دزدگیرها دارای سنسورهای مختلفی در اطراف خودرو هستند که دید و اطلاعات کاملی را به شما ارائه میدهند. البته نکته‌ای که در این قسمت باید به آن توجه کنید، قیمت بالای این نوع از دزدگیرها میباشد. دزدگیرهای تصویری به همان میزان که امنیت بالایی برای خودرو شما تامین میکنند، قیمت بالایی نیز دارند.

     

    بهترین مارک دزدگیر ماشین پراید

     

    4-دزدگیرهای ماهواره‌ای

    امروزه اما به واسطه پیشرفت علم و تکنولوژی دزدگیرهای ماهواره‌ای نیز به بازار عرضه شده است. این دزدگیرها میتوانند وضعیت دقیق خودرو را از طریق دوربین‌هایی که درون کابین قرار گرفته شده است به شما اطلاع دهند. همچنین در صورت دزدیده شدن خودرو، شما می‌توانید با استفاده از سیستم‌های ماهواره‌ای و GPS موقعیت مکانی دقیق خودروی خود را ردیابی کنید. دزدگیرهای ماهواره‌ای همچنین دارای قابلیت‎های دیگری نظیر نمایش پمپ بنزین‌های نزدیک، اماکن تفریحی و... روی نقشه نیز می‌باشد. همانطور که احتمالا شما نیز حدس زده‌اید، قیمت این دزدگیرها بسیار گران است. به طوری که تنها عده کمی در جهان از این دزدگیرها استفاده میکنند. 

     

    با مزایای نصب دزدگیر خودرو آشنا شویم!

    تا کنون کمی با مزایای خرید و استفاده از بهترین دزدگیر ماشین پراید آشنا شدیم. اما شاید این سوال برای شما دوستان گرامی به وجود آید که نصب دزدگیر روی خودرو علاوه بر افزایش میزان امنیت، چه مزایای دیگری دارد؟ در جواب این سوال باید توجه شما عزیزان را به ادامه این مقاله جلب نماییم.

    1-افزایش ارزش خودرو در صورت استفاده از بهترین دزدگیر ماشین پراید
    در صورتی که به بنگاه معاملاتی خودرو مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که یکی از عواملی که میتواند روی قیمت نهایی خودرو تاثیرگذار باشد، دارا بودن یا دارا نبودن دزدگیر است. به طور کلی در صورتی که شما قصد فروش خودروی پراید خود را دارید، میتوانید با نصب دزدگیر آن را آسان‌تر به فروش برسانید.

    2-برنامه اندروید به منظور دسترسی راحت‌تر
    برخی از مدل‌های پیشرفته دزدگیرهای خودرو، دارای نرم افزارهایی هستند که شما می‌توانید با نصب آنها دزدگیر خودروی خود را از روی گوشی کنترل نمایید. در این صورت دیگر نیازی نخواهید داشت تا به منظور چک کردن ماشین به صورت حضوری به خودرو مراجعه کنید! چرا که با نصب نرم افزار دزدگیر اطلاعات کاملی در مورد شرایط فعلی اتومبیل در اختیار شما قرار خواهد گرفت. 

    3-امکان ردیابی خودرو 
    در برخی از محصولات بهترین مارک دزدگیر ماشین پراید مشاهده شده است که دزدگیرها دارای ردیاب نیز هستند. در این صورت شما با خرید یک دزدگیر امکانات امنیتی بسیار بالایی را برای خودروی خود تامین خواهید کرد. ردیاب همانطور که میدانید به شما کمک خواهد کرد تا در صورت به سرقت رفتن خودرو، مکان آن را شناسایی کنید.

     

    قیمت بهترین دزدگیر ماشین پراید

     

    4-قابلیت نصب دزدگیر روی ماشین‌های دیگر
    بر اساس مصاحبه‌های انجام شده، بسیاری از افراد گمان میکنند که اگر برای این ماشین خود دزدگیر خریداری و نصب کنند، پس از تعویض خودرو دیگر قادر به استفاده از دزدگیر قبلی نخواهند بود. اما این در صورتی است که شما اگر مایل باشید، میتوانید دزدگیر خودروی قبلی خود را روی خودروی جدید خود نصب نمایید. به عنوان مثال در صورتی که شما بهترین دزدگیر برای پراید 132 را خریداری کنید، میتوانید آن را روی خودروهای دیگر نیز نصب نمایید. 

    5-قیمت مقرون به صرفه در صورت استفاده از بهترین دزدگیر برای پراید!
    در صورتی که به قیمت بهترین دزدگیر ماشین پراید نگاه کنید، متوجه خواهید شد که هزینه‌ای که شما به منظور خرید و نصب دزدگیر نیاز خواهید داشت، نسبت به دیگر اقدامات امنیتی بسیار پایین‎‌تر می‌باشد. به همین سبب نیز دزدگیر به عنوان راهی مناسب و کم هزینه برای افرادی که قصد اطمینان از امنیت خودروی خود را دارند به شمار می‌رود.

     

    راهنمای خرید بهترین دزدگیر ماشین پراید

    خودروی پراید در مقایسه با دیگر خودروهای تولید داخل، از امنیت پایین‌تری برخوردار است. به همین علت نیز درصد بالایی از دارندگان این خودرو به منظور تامین امنیت ماشین دزدگیر برای آن نصب می‌کنند. در ادامه قصد داریم تا برخی از ویژگی‌های یک دزدگیر خوب را خدمت شما دوستان بیان کنیم.

    1-برند دزدگیر مورد نظر؛ از مهمترین نکات قبل از انتخاب بهترین دزدگیر برای پراید.
    به جرات میتوان گفت که یکی از اصلی‌ترین عواملی که به طور مستقیم روی کیفیت و همچنین طول عمر دزدگیر پراید مورد نظر شما تاثیر دارد، برند سازنده آن می‌باشد. امروزه برندهای مختلفی در زمینه تولید انواع دزدگیر ایرانی و خارجی فعالیت دارند. بدیهی است که محصولات تولیدی هر یک از آنها دارای مزایا و معایبی می‌باشد. 

    2-قیمت نهایی دزدگیر پراید
    قیمت همیشه به عنوان یکی از اصلی‌ترین مسائلی که قبل از خرید اهمیت دارد، مورد توجه است. قیمت دزدگیرهای خودرو در بازه مختلفی قرار دارد. دلیل اختلاف قیمت دزدگیرها نیز در قابلیت‌ها، برند تولیدکننده آنها، میزان دقت دزدگیر و... خلاصه میشود. 
    به طور معمول در بازار امروز کشور هزینه خرید بهترین دزدگیر ماشین پراید در محدوده 800 هزارتومان تا 30 میلیون تومان متغیر است! البته این نکته نیز شایان توجه است که شما نیازی به خرید دزدگیرهای گران قیمت ندارید. شما دوستان گرامی می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه و همچنین نیازهای خود اقدام به خرید دزدگیر مناسب کنید.

    3-ضمانت نامه و گارانتی معتبر؛ از ویژگی‌های اصلی بهترین دزدگیر برای پراید!
    حین خرید بهترین مارک دزدگیر برای پراید حتما به کارت ضمانت نامه و گارانتی آن توجه کنید. چرا که ممکن است پس از خرید دزدگیر ایراد و اشکالاتی در آن وجود داشته باشد. به همین سبب نیز پیشنهاد می‌شود تا به زمان و اعتبار گارانتی و سپس به شرکتی که آن گارانتی را ارائه میدهد، توجه نمایید.

     

    بهترین مارک دزدگیر ماشین پراید کدام است؟

    از میان تمامی برندهای تولیدکننده دزدگیر خودرو، کمپانی ماجیکار به عنوان بهترین مارک دزدگیر ماشین پراید به شمار میرود. این برند در عین حال که محصولات باکیفیت و با دقت بالایی را به بازار عرضه میکند، محصولات آن از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز نیز برخوردار می‌باشند. به همین سبب نیز دزدگیرهای برند ماجیکار به عنوان انتخاب نخست بسیاری از افراد که قصد خرید دزدگیر دارند به شمار میرود.

    از دیگر برندهای تولیدکننده دزدگیر ماشین می‌توانیم به چیتا اشاره کنیم. محصولات این برند به کیفیت و طول عمر بالایی که دارند شناخته می‌شوند. مدل‌های پیشرفته دزدگیرهای چیتا دارای قابلیت‌هایی نظیر قفل کودک، بالابر شیشه، باز کردن صندوق عقب خودرو، قابلیت نصب سنسورهای اولتراسونیک و... می‌باشند. دزدگیرهای چیتا به عنوان بهترین دزدگیر برای پراید 131 شناخته میشود. 

    استیل میت و هوتای نیز از دیگر برندهای عرضه‌کننده انواع دزدگیر خودرو در جهان به شمار می‌روند. به طور معمول این برندها معروف به تولید محصولاتی اقتصادی و مقرون به صرفه معروف است. به همین سبب نیز در کشور ما این برندها طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. 

     

    بهترین دزدگیر برای پراید 111

     

    نکات کلیدی که حین خرید بهترین دزدگیر ماشین پراید باید رعایت کنیم!

    در قسمت‌های پیشین این مقاله ویژگی‌های بهترین دزدگیر ماشین پراید را به شما دوستان و همراهان گرامی معرفی کردیم. اما حین خرید دزدگیرهای خودرو نیز باید نکاتی مهم را در نظر داشته باشید. در این صورت شما قادر خواهید بود تا خریدی خوب و با آگاهی کامل انجام دهید.

    1-ریموت کنترل یدکی دزدگیر پراید

    بدیهی است که پس از نصب دزدگیر روی خودرو، ریموت آن دست شما خواهد بود. شما می‌توانید با استفاده از این ریموت درب خودرو را قفل و یا باز نمایید. همچنین برخی دیگر از ریموت‌‌ها قابلیت‌های دیگری نظیر بیصدا شدن، تنظیم میزان صدای آژیر و... را نیز در خود جای داده‌اند. حین خرید دزدگیر خودرو حتما به این نکته توجه داشته باشید که دزدگیر شما دارای ریموت یدکی باشد. چرا که بعدها در صورتی که ریموت اصلی دزدگیر گم شود، برای باز کردن درب خودروی خود با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهید شد.

    2-میزان صدای آژیر؛ نکته‌ای کلیدی حین خرید دزدگیر پراید!

    یکی دیگر از موارد مهمی که حین انتخاب و خرید بهترین دزدگیر ماشین پراید از اهمیت بالایی برخوردار است، میزان صدای دزدگیر است. طبیعی است که هر چه میزان صدای آژیر بلندتر باشد، دزدگیر مورد نظر از کیفیت بالاتری برخوردار میباشد.

    3-قابلیت تنظیم میزان حساسیت دزدگیر پراید

    مدل‌های پیشرفته دزدگیرها این قابلیت را به شما عزیزان می‌دهند تا میزان حساسیت آنها را تنظیم کنید! به این صورت اگر شما خودروی خود را مکانی تاریک و کم رفت‌وآمد پارک کرده‌اید، می‌توانید میزان حساسیت و صدای آژیر دزدگیر را روی بالاترین حد ممکن تنظیم کنید. به این گونه خیال شما راحت خواهد بود که در صورت بروز هر گونه اتفاقی برای ماشین به سرعت خبردار خواهید شد.

    4-حسگر ها؛ از ویژگی‌های بهترین دزدگیر ماشین پراید

    آخرین و مهمترین نکته‌ای که حین خرید دزدگیر پراید باید به آن توجه ویژه‌ای کنید، حسگرهای موجود در آن می‌باشد. حسگرهای حرکتی با تشخیص حرکت و نزدیک شدن افراد به اطراف خودرو، به صدا در خواهند آمد. همچنین دزدگیرهای مدرن دارای حسگرهایی هستند که قادر می‌باشند تا ضربات وارد شده به بدنه و شیشه‌های ماشین را شناسایی کنند. 

     

    بهترین دزدگیر برای پراید 132

     

    شاید برایتان جالب باشد بدانید که حتی برخی دزدگیرها قادر هستند تا با بررسی دمای هوای درون کابین، ورود افراد را به داخل خودرو تشخیص دهند. این نوع از دزدگیرها دارای حسگرهای دما هستند. هنگامی که دزد درب ماشین را باز میکند، هوای داخل کابین خودرو به بیرون رفته و هوایی که وارد ماشین میشود، دارای درجه حرارت متفاوتی با هوای قبل است. به همین سبب نیز آژیر دزدگیر به صدا در می‌آید.

     

    کلام پایانی

    در این مقاله سعی کردیم تا با ارائه اطلاعات کامل و دقیق بهترین دزدگیر ماشین پراید را به شما دوستان و همراهان گرامی معرفی کنیم. امیدواریم که لذت برده باشید. 

    مدیر ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    گفتگوی آنلاین
    شروع گفتگو
    خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟