ایرپاد های اپل برای رد یابی موقعیت سربازان روسی!

      مرد اوکراینی از ویژگی Find My در ایرپادهای دزدیده شده اپل برای ردیابی سربازان روسیه استفاده کرد.

      Vitaliy Semenets ایرپادهای دزدیده شده خود را هنگام عبور از مرز به بلاروس(Belarus) و سپس هنگامی که به بلگورود(Belgorod) روسیه رسیدند، ردیابی کرد.

      مرد اوکراینی از ویژگی Find My در ایرپادهای دزدیده شده اپل برای ردیابی سربازان روسیه استفاده می کند!

      مرد اوکراینی می گوید ایرپادهای او توسط "اورک های" روسی "غارت" شده است. در بحبوحه جنگ جاری، یک مرد اوکراینی توانسته است محل اختفای سربازان روسی را با استفاده از ویژگی ردیابی دستگاه اپل برای شناسایی ایرپادهای دزدیده شده خود ردیابی کند. به گزارش تایمز لندن، ویتالی سمنتز گفت که هدفون های بلوتوث او از خانه اش در هوستومل در اوایل تهاجم روسیه به سرقت رفت و به دنبال آن او از ویژگی Find My در محصولات اپل برای پیگیری ایرپادهای سرقت شده استفاده کرد. همچنین مسیر حرکت نیروهای روسی را دنبال کرد.

      آقای سمنتز ایرپادهای دزدیده شده خود را هنگام عبور از مرز به بلاروس ردیابی کرد و سپس هنگامی که به بلگورود(Belgorod)، شهر روسیه که در آن سربازان برای تهاجم به دونباس(Donbas) جمع شدند، مرد اوکراینی حتی ترفند زیرکانه خود را در اینستاگرام با این شرح به اشتراک گذاشت: «به لطف فناوری، می‌دانم ایرپادهای من الان کجا هستند».

      او گفت که ایرپادهای او توسط "اورک های" روسی - هیولاهای خیالی "ارباب حلقه ها" که بسیاری از اوکراینی ها از نام آنها برای توصیف نیروهای جنگ طلب روسیه استفاده می کنند، "غارت" شده اند.

      این در حالی است که بنا به گزارش تایمز لندن، گزارش‌های متعددی مبنی بر غارت کالاهای با ارزش از خانه‌های اوکراینی توسط نظامیان روسی منتشر شده است که کارشناسان آن را نشانه‌ای از سازمان‌دهی و بی‌انضباطی نیروهای متجاوز می‌دانند. چندین تصویر دوربین مداربسته نیز نشان می‌دهد که سربازان روسی در یک اداره پست در بلاروس ماشین‌های لباسشویی، لپ‌تاپ و اسکوترهای الکترونیکی را می‌پیچند تا برای خانواده‌هایشان به خانه بفرستند. در مجموع، حدود دو تن کالا حتی توسط 16 سرباز روسی ارسال شد.

      علاوه بر این، طبق یک تماس رهگیری شده که توسط سرویس های امنیتی اوکراین منتشر شد، به یک سرباز روسی لیست خرید یکی از بستگانش که لپ تاپ، کفش ورزشی و لباس می خواست، داده شد.

      در یک مورد جداگانه دیگر، گزارش شده است که یک سرباز در ایرپین پس از اینکه زره بدن کولار خود را با یک کامپیوتر لپ تاپ مک بوک جایگزین کرده بود، کشته شد.

      مدیر ۱۴۰۱/۰۲/۰۱

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟