معرفی بهترین مودم مخابرات

    معرفی بهترین مودم مخابرات

    در بازار مودم‌ های مختلفی وجود دارد که برای استفاده از اینترنت مخابرات مناسب هستند. برخی از آنها قابلیت ‌های منحصر به فردی دارند. در این مطلب به معرفی بهترین مودم مخابرات خواهیم پرداخت.

     

    ویژگی های بهترین مودم مخابراتی

    مودم هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم ویژگی ها و قابلیت‌های فراوانی دارند که آنها را از دستگاه‌های دیگر متمایز می‌کنند. برخی از این قابلیت‌ها عبارتند از:

    سرعت: اگر می‌خواهید از اینترنت استفاده کنید، بهتر است مودمی را انتخاب کنید که از سرعت بالایی برخوردار باشد. به عنوان مثال، مودم‌هایی که از فناوری LTE4G یا 5G پشتیبانی می‌کنند، سرعت بالاتری را در اختیار شما قرار می‌دهند.
    پوشش شبکه: اگر در منطقه تان آنتن ضعیف است، مودمی که پوشش بیشتری را در این منطقه فراهم می‌کند می‌تواند مناسب باشد. 

    تعداد دستگاه‌های قابل اتصال به مودم: ممکن است نیاز داشته باشید با چندین دستگاه به مودم متصل شوید. در این صورت مودمی که تعداد بیشتری پورت LAN یا قابلیت اتصال بی‌سیم را دارد، مناسب است.
    قابلیت ‌های پیشرفته: بهترین مودم مخابرات قابلیت پیشرفته دیگری مانند قابلیت اتصال به VPN، مدیریت ترافیک شبکه و قابلیت‌های امنیتی را دارا است. این قابلیت‌ ها برای برخی از کاربران مهم هستند، بنابراین در انتخاب مودم بهتر است این موارد را نیز در نظر بگیرید.
    بهترین مودم مخابرات قیمت متفاوتی با دیگر مودم ها دارد. طبیعتا مودمی که از قابلیت های بیشتری برخوردار است ارزش بیشتری خواهد داشت. انتخاب بهترین مودم های مخابرات وابسته به نیازها و شرایط شما متغیر است. در ادامه به برخی از مودم ‌های محبوب و پرکاربرد ارائه شده توسط شرکت‌ های مختلف در بازار اشاره می‌کنیم:

     

    مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300D - لینک مدل DSL-124 New

    مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 دی-لینک مدل DSL-124 New

     

    بهترین مودم مخابرات یک مودم ADSL2+ است که امکان اتصال به اینترنت از طریق خطوط تلفنی را فراهم می‌کند. این مودم از استاندارد ADSL2+ پشتیبانی کرده و سرعت‌ بالاتری نسبت به استاندارد ADSL ارائه می ‌دهد.

    این مودم دارای قابلیت بی‌سیم استاندارد N300 است که اجازه می ‌دهد از دستگاه‌های بی‌سیم در محدوده شبکه استفاده کنید.

    مودم DSL-124 New دارای پورت‌های Ethernet LAN و WAN است. این مودم به شما امکان می‌دهد دستگاه‌هایی مانند کامپیوترها، دستگاه‌های ذخیره سازی و دستگاه‌های دیگر را به مودم متصل کنید.

    بهترین مودم مخابرات امکانات امنیتی مانند رمزگذاری WPA/WPA2 را برای حفاظت از اتصالات بی‌سیم فراهم می‌کند. این امکانات امنیتی به شما کمک می ‌کنند تا از اتصال امن به شبکه بی‌سیم اطمینان حاصل کنید.

    مودم DSL-124 New دارای رابط کاربری استاندارد مرورگر وب است. این قابلیت به شما امکان می‌دهد بهترین تنظیمات مودم مخابرات را انجام دهید و به اطلاعات شبکه دسترسی داشته باشید.

     

    مودم روتر ADSL-VDSL بیسیم TD-W9960

    مودم روتر ADSL-VDSL بیسیم TD-W9960

    نظر به اینکه مودم 9960 تی پی لینک به عنوان بهترین مودم مخابرات تمامی استانداردهای ADSL و VDSL را پشتیبانی می‌کند وهمچنین هم در بستر فیبر و هم کابل مسی نیز پاسخگو می‌باشد، می‌توان گفت این مودم قادر است نیازهای مختلفی را پوشش دهد و ارزش خرید بالایی دارد.
    پهنای باند بیسیم تا 300 مگابیت بر ثانیه و دو آنتن خارجی دستگاه سرعت و پوشش بیسیم خوبی را برای کاربر فراهم کرده و سبب می‌شود  هرجایی از فضای خانه یا محل‌کار خود هستید از ارتباط بیسیم با مودم لذت ببرید.
    دارا بودن 3 پورت LAN و یک پورت LAN/WAN در بهترین مودم مخابرات این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا از ارتباطات کابلی نیز بهره لازم و کافی را ببرید.

    تنظیمات و مدیریت این مدل مودم آسان بوده و می‌توانید بعد از اتصال به مودم بصورت بیسیم یا با کابل، از طریق مرورگر با وارد کردن آی‌پی مودم تنظیمات آن را انجام دهید.
     

    مودم روتر VDSL2/ADSL2 نتربیت مدل NSL-224

    مودم روتر VDSL2/ADSL2 نتربیت مدل NSL-224

    بهترین مودم مخابرات یک مودم قابل اتصال به خطوط VDSL2 و ADSL2 است. همچنین این مودم سرعت بالاتر و کارایی بهتری را نسبت به استانداردهای ADSL قدیمی‌‌تر ارائه می‌‌دهد.

    مهمترین ویژگی‌های مودم Netgear NSL-224 عبارتند از:

    این مودم قابلیت اتصال به خطوط VDSL2 و ADSL2 را دارد. این استانداردها سرعت بالاتر و عملکرد بهتری را نسبت به استانداردهای ADSL ارائه می‌ دهند.

    بهترین مودم مخابرات دارای پورت‌های Ethernet LAN و WAN است. با استفاده از پورت LAN، می‌توانید دستگاه‌هایی مانند کامپیوتر، دستگاه‌های ذخیره سازی و دستگاه‌های دیگر را به شبکه متصل کنید.

    NSL-224 دارای قابلیت بی‌سیم استاندارد N300 است که به شما امکان می‌دهد از دستگاه‌های بی‌سیم در محدوده شبکه استفاده کنید. 

     

    مودم روتر ADSL-VDSL بیسیم TD-W9970

    مودم روتر ADSL-VDSL بیسیم TD-W9970

    این مدل از مودم‎های بیسیم کمپانی TP-Link ، با آخرین استاندارد‎های ITU-TG.993.2 VDSL2 در بازار عرضه شده است. 

    یکی از ویژگی‎های مهم و خاص مودم 9970 به عنوان بهترین مودم مخابرات داشتن یک پورت USB2.0 است. با داشتن این پورت، مودم‎‎های TD-9970 اشتراک‎گذاری فایل‎های مختلف را درون شبکه بسیار آسان می‎کنند. کاربران می‎توانند به کمک این مودم، از پرینتر‎های مشترک استفاده کنند.

    همچنین مودم دارای سرور FTP است. این سرور در بهترین مودم مخابرات این امکان را به کاربر می‎دهد که فایل‎های عکس، موسیقی و حتی مدارک شخصی خود را بین کامپیوتر‎های مختلف در خانه و یا حتی کامپیوتر‎هایی در مکان های دیگر، مانند سیستم‎های موجود در محل کار، به اشتراک بگذارد.

    مودم‎های TD-W9970 در دمای صفر تا 40 درجه سانتی گراد به خوبی کار می کنند و به گونه‎ای طراحی شده‎اند که حتی محیط‎هایی با  رطوبت 90 درصد، وقفه‎ای در کار آن‎ها ایجاد نکند.

    از دیگر ویژگی‎های خوب مودم ‎9970 داشتن پورت‎های قابل تعویض LAN/WAN است. این درگاه‎ها قابلیت سازگاری با سرویس‎های اینترنتی فیبر‎نوری و کابلی مسی را دارند.

    این ویژگی در بهترین مودم مخابرات به کاربر این اجازه را می‎دهد تا با انعطاف بیشتری از خدمات اینترنت خود استفاده کند. به سبب داشتن پورت قابل تعویض LAN/WAN قابلیت اتصال به ETHERNET نیز وجود دارد.

     

    مدیر ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    گفتگوی آنلاین
    شروع گفتگو
    خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟