معرفی بهترین مودم سیمکارتی

    معرفی بهترین مودم سیمکارتی خانگی

    با یکی از پرتکرارترین سوالاتی که مشتریان در هنگام خرید وای فای می‌پرسند، آشنا شوید. بهترین مودم بیسیم کدام است؟ نحوه استفاده از مودم و کاربرد آن در انتخاب و خرید انواع مودم‌های بیسیم و وای فای، اهمیت بالایی دارد. برخی از کاربران از مودم برای وبگردی و سرگرمی استفاده می‌کنند. برخی دیگر هم از آنها برای دانلود و یا استریمر از وای فای استفاده می‌نمایند. جهت انتخاب بهترین مودم وای فای بایستی مشخصات هر دستگاه را بررسی کنید و سپس تصمیم به خرید بگیرید. 

    مودم‌های سیمکارتی، همگی دارای قابلیت 4 G یا TD-LTE هستند که سرعت اینترنت آنها، فوق‌العاده بالا است. 

    مودم‌های سیم کارت خور رومیزی دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوعی هستند که برای انتخاب بهترین گزینه برای نیازهای خاص خود، باید با آنها آشنا شوید. این مودم‌ها عموماً دارای ورودی سیم کارت است که به شما امکان می‌دهد سیم کارت تلفن همراه خود را درون آن قرار داده و از شبکه‌های تلفن همراه برای اتصال به اینترنت استفاده کنید. همچنین مودم‌های سیمکارتی، همگی دارای قابلیت 4G یا TD-LTE هستند که سرعت اینترنت آنها، فوق‌العاده بالا است.

     

    معرفی بهترین مودم های سیمکارتی

     

    مودم سیمکارتی TP-LINK مدل LTE-MR100

     

    مودم سیمکارتی MR100

    مودم روتر TL-MR100 با پشتیانی از سیم کارت های  4Gیکی از پرفروش ترین محصولات تی پی لینک می باشد. این بهترین مودم سیمکارتی با حداکثر سرعت 300 مگابیت بر ثانیه در دسترس شما قرار خواهد داد. برای آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه باشید. 

    این دستگاه به کاربران امکان می‌دهد دسترسی به اینترنت را با حداکثر 32 دستگاه Wi-Fi به اشتراک بگذارند. بعلاوه، می‌توانید از سرعت دانلود چشمگیر تا 150 مگابیت در ثانیه لذت ببرید. 

    نرم افزار بسیار پیشرفته این بهترین مودم سیمکارتی  MR100، به شما کمک خواهد کرد شبکه ای کاملا ایمن داشته باشید. قابلیت کنترل والدین برای افرادی که می خواهند محدودیت زمانی برای دسترسی به اینترنت تعیین کنند و بر روند جست و جوی فرزندان خود در اینترنت نظارت داشته باشند، کار آمد خواهد بود. همچنین امکان ایجاد شبکه مهمان برای دسترسی سایر افراد به اینترنت نیز وجود دارد.

     

    مودم روتر نتربیت مدل NW-431F

     

     مودم سیمکارتی 431F

     

    مودم NW 431F نتربیت یک روتر  4Gرومیزی است که با استفاده از چهار آنتن قدرتمند، امکان اتصال چندین کاربر مختلف به اینترنت به‌صورت همزمان را فراهم می‌کند. بهترین مودم وای فای با بهره‌مندی از آخرین تکنولوژی‌های شبکه 4G  می‌تواند شما را با سرعت 150Mbps  به اینترنت متصل کند که در نوع خود بی‌نظیر است.

    این مودم از استاندارد IEEE 802.11n پیروی کرده و سرعت بی‌سیم 300 مگابیت بر ثانیه را ارائه می‌دهد و شامل چهار پورت شبکه 10/100 است. این روتر اینترنت پرسرعت را برای فعالیت‌هایی مانند چک کردن ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، پخش ویدیوهای آنلاین و بازی‌های آنلاین فراهم می‌کند.

     

    مودم روتر نتربیت مدل NW-651D

    مودم سیمکارتی 651D

    مودم نتربیت مدل NW-651D یک روتر 4G پیشرفته است که با بهره گیری از فناوری TD-LTE قادر است تا بالاترین نرخ انتقال داده در شبکه های 4G را برای کاربران فراهم نماید

    پهنای باند قابل استفاده در این روتر میتواند حداکثر تا 300Mbps افزایش یابد.

    در این مودم به عنوان بهترین مودم سیمکارتی ، استاندارد IEEE 802.11ac با سرعت 1200 مگابیت برثانیه NW-651D را به عنوان مناسب ترین گزینه برای کاربران حرفه ای شبکه تبدیل کرده است.

    NW-651D با داشتن پورت USB امکان به اشتراک گذاری فایل و پرینتر را مهیا می سازد و کاربران می توانند با اتصال یک حافظه ذخیره ساز به پورت USB دستگاه فایلهای شخصی خود را بر روی FTP سرور اختصاصی و با امنیت بالا به اشتراک بگذارند.

     

    مودم روتر دی لینک مدل DWR-M961V

    مودم سیمکارتی M961V

    مودم روتر Cat 6 4G AC1200 LTE دی لینک مدل DWR-M961V یکی از بهترین مودم های سیمکارتی است که با پشتیبانی از شبکه‌های 3G و 4G امکان اتصال به اینترنت پرسرعت را در هر مکانی فراهم می‌کند. این دستگاه از استاندارد بی‌سیم IEEE 802.11ac پشتیبانی می‌کند و سرعتی تا 1200 مگابیت بر ثانیه ارائه می‌دهد. با استفاده از رمزگذاری استاندارد WPA/WPA2 برای شبکه‌های بی‌سیم و دو فایروال فعال SPI وNAT، امنیت اتصالات سیمی و بی‌سیم را فراهم می‌کند. این مودم روتر دارای یک پورت WAN 10/100/1000 برای اتصال به اینترنت، سه پورت اترنت LAN 10/100/1000 برای اتصال دستگاه‌های سیمی و یک اسلات سیم‌کارت برای اتصال به شبکه موبایل است و از استانداردهای بی‌سیم 802.11a/b/g/n/ac پشتیبانی می‌کند. با سرعت‌های دانلود تا 300 مگابیت بر ثانیه و آپلود تا 50 مگابیت بر ثانیه، امکان وب‌گردی آسان و استریم موسیقی و ویدیو را در بهترین مودم سیمکارتی فراهم می‌سازد.

     

    مودم روتر بی سیم دی-لینک مدل DWR-M960 4G AC1200

     

    مودم سیمکارتی DWR-M960

     

    مودم روتر بی‌سیم دی لینک مدل DWR-M960 یکی از بهترین مودم های سیمکارتی است که با پورت WAN برای اتصال به اینترنت، چهار پورت اترنت 1000/100/10 برای اتصال دستگاه‌های سیمی با سرعت بالا و اسلات سیم‌کارت برای اتصال به اینترنت موبایل، امکان دسترسی به اینترنت را فراهم می‌کند. این روتر از استانداردهای بی‌سیم 802.11b/g/n/ac پشتیبانی می‌کند. بعلاوه، امنیت بالایی را با رمزگذاری WEP، WPA/WPA2 و WPA-PSK/WPA-2PSK ارائه می‌دهد. دو فایروال فعال (NAT/SPI) ترافیک را کنترل کرده و از نفوذها و حملات جلوگیری می‌کنند. همچنین، این مودم از پروتکل‌های VPN مانند PPTP و L2TP پشتیبانی می‌کند.

     

    مودم سیمکارتی دی لینک مدل DWR-957M

    موم سیمکارتی DWR-957M

    بهترین مودم سیمکارتی دی لینک مدل DWR-957M با پشتیبانی از چندین اتصال WAN و تکنولوژی CAT 6 LTE و ETH WAN، امکان اتصال به اینترنت پهن باند را فراهم می‌کند. پورت WAN گیگابیتی و چهار پورت LAN گیگابیتی برای اتصال دستگاه‌های سیمی به اینترنت با سرعت بالا مناسب هستند. وای‌فای سریع 802.11ac اتصال بی‌سیم با سرعت بالا را برای کامپیوترها و دستگاه‌های موبایل فراهم می‌کند. همچنین، پورت USB 2.0 برای اشتراک‌گذاری رسانه‌ها از یک دستگاه ذخیره‌سازی تعبیه شده است. از نظر امنیتی، این مودم از Wi-Fi Protected Setup (WPS) و پروتکل‌های WPA/WPA2 پشتیبانی می‌کند. راه‌اندازی آسان با Quick Setup Wizard به شما کمک می‌کند تا به سرعت مودم را تنظیم کرده و همه اعضای خانواده یا همکاران خود را به اینترنت متصل کنید و از تجربه آنلاین سریع و امن با بهترین مودم وای فای در خانه یا محل کار بهره‌مند شوید.

     

    مودم سیمکارتی یوگالینک مدل UG-4221

    مودم سیمکارتی  UG-4221

     

    مودم روتر یوگالینک مدل UG-4221 یک دستگاه پیشرفته برای اتصال به شبکه اینترنت است که از فناوری LTE  بهره می‌برد که قابلیت اتصال به شبکه‌های LTE را دارد و به همراه شبکه بی‌سیم با سرعت انتقال داده 300 مگابیت بر ثانیه ارائه می‌شود. این ویژگی‌ها در بهترین مودم سیمکارتی موجب می‌شود که این دستگاه گزینه‌ای مناسب برای استفاده در محیط‌های خانگی و اداری باشد. از استاندارد LTE CAT4 پشتیبانی می‌کند که امکان دانلود داده‌ها با سرعتی تا 150 مگابیت بر ثانیه را فراهم می‌سازد. این سرعت بالا به کاربران این امکان را می‌دهد که از اینترنت باکیفیت و بدون تاخیر استفاده کنند. بعلاوه، دارای یک پورت شبکه (اترنت) با سرعت 10/100 مگابیت بر ثانیه است که می‌توان دستگاه‌های مختلف را به‌صورت سیمی به مودم متصل نمود. همچنین، قادر است تا 32 کاربر را به صورت همزمان و از طریق شبکه بی‌سیم به اینترنت متصل کند. این ویژگی در بهترین مودم سیمکارتی باعث می‌شود که برای محیط‌های با تعداد کاربران بالا مناسب باشد.

     

    مودم سیمکارتی نتربیت مدل NWR – M920

    مودم سیمکارتی  NWR – M920

    مودم روتر سیم کارتی NWR-M920 از کمپانی نتربیت اتصال به شبکه اینترنت 4G N300 LTE میسر خواهد ساخت. سرعت و کیفیت این محصول به قدری مناسب بوده که به راحتی می توانید وب گردی کرده و داده های مورد نیاز خود را دانلود یا بارگذاری کنید. دارای سه عدد پورت 10/100 LAN برای اتصال مستقیم دستگاه های قابل پشتیبانی بوده و یک شبکه بیسیم ایمن را برای شما به ارمغان می آورد.

    از ویژگی های خوب این بهترین مودم وای فای نتربیت قابلیت نصب آسان آن می باشد. متصل بودن به شبکه اینترنت توسط هر مرورگر وبی قابل بررسی بوده و نیازی به اجرای برنامه خاصی نیست. در صورتی که شبکه اینترنت برای اتصال از سرعت کمی برخوردار باشد، کماکان امکان اتصال به اینترنت را دارید.

    این مودم روتر 3G/4G به کمک فایروال های دوگانه فعال (SPI و NAT) از شبکه اینترنت شما در مقابل خطرات و تهدید های اینترنتی محافظت می کند. امنیت بیسیم این دستگاه به وسیله رمزگذاری WPA/WPA2 تامین شده و در نهایت امنیت شبکه و ترافیک شما حفظ خواهد شد. همچنین، در این بهترین مودم سیمکارتی می توانید اتصال شبکه 3G/4G را بدون ترس از حملات منجر شده از دسترسی مخرب، به اشتراک بگذارید. 

    مدیر ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    گفتگوی آنلاین
    شروع گفتگو
    خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟