معرفی بهترین مودم دی لینک

    معرفی و بررسی بهترین مودم دی لینک

    بهترین مودم دی لینک کدام است؟ البته انتخاب بهترین روتر وای فای کار ساده‌ای نیست. امروزه روترهای زیادی در دسترس هستند. آن‌ها سرعت‌ها، اتصالات و محدوده‌های مختلفی را ارائه می‌دهند که به شما امکان می‌دهد یک اتصال اینترنتی ثابت و فوق سریع را راه‌اندازی کنید. برای اطمینان از انتخاب مناسب، ما در زیر بهترین روترهای موجود با ویژگی‌های پیشرفته را فهرست کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند بهترین سرمایه گذاری ممکن را انجام دهید.

    بهترین مودم دی لینک

    روتر وای فای D-Link Exo AC2600 MU-Mimo  

    در این بخش یکی از بهترین مودم دی لینک که در اول لیست قرار دارد را به شما معرفی خواهیم کرد. روتر وای فای D-Link Exo AC2600 MU-Mimo  دارای ویژگی‌های بسیاری است که محبوب کاربران می‌باشد. حتی اگر در خانه‌ای بزرگ زندگی می‌کنید، روتر AC2600 سرعت اینترنت فوق‌العاده با بهترین پوشش Wi-Fi را برایتان فراهم خواهد کرد. این روتر دارای یک پردازنده دو هسته‌ای است. از این رو توسط این محصول که به ارائه سرعت اینترنت قدرتمند می‌پردازد، می‌توان فیلم‌ها را بدون وقفه پخش و آن‌ها را با کیفیت HD/4k تماشا کرد. حتی سرعت این روتر برای بازی‌های آنلاین بسیار مناسب است. این روتر نه تنها برای خانه شما، بلکه برای محل کار نیز دستگاهی عالی است.
    روتر وای فای D-Link Exo AC2600 MU-Mimo    بهترین مودم دی لینک ، مجهز به فناوری MIMO چند کاربره است. فناوری MIMO سیگنال‌های اینترنت پرسرعت با پهنای باند یکسان تا 2533 مگابایت بر ثانیه را برای دستگاه‌های متصل فراهم می‌کند. وجود چهار آنتن پرقدرت در این دستگاه، اطمینان می‌دهند که خانه یا محل کار شما حداکثر پوشش Wi-Fi را دریافت کند. در ضمن این دستگاه دارای جریان داده پیشرفته 4*4 است. از این رو این روتر به راحتی امکان اتصال اینترنت بیشتری به دستگاه‌ها را فراهم کرده و از سرعت پایین جلوگیری می‌کند. اگر در مکانی زندگی می‌کنید که شبکه‌های وای‌فای مجاور باعث ازدحام می‌شوند، AC2600 آماده است تا با ویژگی وای فای دو باند خود، با این مشکل مقابله کند.

     

    ویژگی‌های ممتاز D-Link Exo AC2600 MU-Mimo 

    وقتی صحبت از روترهای وای فای پرسرعت به میان می‌آید، مطمئناً این محصول جز بهترین مودم دی لینک است. روتر وای فای D-Link Exo AC2600 MU-Mimo یکی از پرفروش‌ترین وای فای‌های دی لینک است. مشتریان از راه اندازی، پیکربندی و سهولت استفاده آن لذت می‌برند. علاوه بر این، این روتر قیمت مناسبی دارد و عملکردی قدرتمند و با سرعت بالا را برای چندین سال ارائه می‌دهد. به علاوه، این روتر از نظر برد، سرعت و اتصال یک روتر عالی محسوب می‌شود.
    سایر ویژگی‌های این محصول به صورت زیر است: 
        عملکرد نهایی Wi-Fi
        پوشش برتر
        پردازنده قدرتمند دو هسته‌ای
        آنتن‌های با کارایی بالا
        فناوری MU-MIMO
        راه‌اندازی و استفاده آسان
        برد عالی
        اتصالات سیمی و بیسیم سریع
        پخش همزمان
        4آنتن و آمپلی فایر قدرتمند
        طراحی بادوام

    D-Link Exo AC2600 MU-Mimo

    مشخصات فنی D-Link Exo AC2600 MU-Mimo

    مشخصات فنی این محصول به صورت زیر است: 
    -    مدل DIR-882
    -    4 گیگاهرتز / 5 گیگاهرتز باند فرکانسی دوگانه
    -    یک پورت USB 2.0 و 3.0
    -    سرعت انتقال اطلاعات 2533 مگابایت بر ثانیه
    -    پورت‌های اترنت، LAN و WAN: 4 و 1 گیگابیت
    -    وزن 1.5 پوند
    -    ابعاد 1*10.2*1.8 اینچی

     

    بهترین مودم دی لینک-روتر D-Link AC1750 

    آیا به دنبال بهترین مودم دی لینک مقرون به صرفه هستید که تقریباً همه ویژگی‌های یک روتر سطح بالا را داشته باشد؟ روتر وای فای دو بانده AC1750 را امتحان کنید. این محصول به شما این امکان را می‌دهد از بازی بدون تاخیر و پخش جریانی HD 4K بدون وقفه یا کاهش سرعت لذت ببرید. همچنین، این دستگاه دارای فناوری MIMO چند کاربره است. ناگفته نماند این وای فای ویژگی پهنای باند دوگانه که حداکثر سرعت 1300 مگابیت بر ثانیه را دارد نیز ارائه می‌دهد.  این روتر در واقع دارای کارایی بالایی است. از این رو همه امکانات از جمله پخش ویدئو HD، انتقال فایل و بازی چند نفره را نیز دارد.

     

    ویژگی‌های روتر وای فای دو بانده AC1750

    روتر وای فای D-Link AC1750 دارای ویژگی‌های مفید بسیاری است که بسیاری از مشتریان را تحت تاثیر قرار داده است. از این رو این محصول در دسته بندی‌های بهترین مودم های دی لینک قرار می‌گیرد. این روتر میان‌رده دارای قیمت بسیار اقتصادی است. قیمت این روتر با توجه به عملکرد آن بسیار مناسب است و ارزش سرمایه‌گذاری دارد. اگرچه این محصول هیچ درگاه USB ندارد، اما می‌توانید فقط با 20 دلار یک اتصال USB به آن اضافه کنید. علاوه بر این، نصب آسان، راه اندازی و ویژگی‌های امنیتی فایروال در روتر AC1750 آن را به محصولی ویژه تبدیل می‌کند. در زیر نگاهی کلی به ویژگی‌های این محصول خواهیم داشت:
         هوشمند Beamforming
        وای فای دو باند
        پوشش مطمئن و سریع
        جریان داده 3*3
        آنتن‌های با قدرت بالا
        ویژگی امنیتی فایروال فعال دوگانه
        سازگاری با WPS

     

    مشخصات فنی D-Link AC1750

    -    مدل DIR-859S
    -    پردازنده چیپست دوگانه کوالکام
    -    باند فرکانسی دوگانه 2.4 گیگاهرتز + 5 گیگاهرتز
    -    سرعت 1750 مگابیت بر ثانیه
    -    نهرهای فضایی 3×3
    -    اتصال بی‌سیم؛ بدون پورت
    -    پورت LAN 4 گیگابیتی
    -    ابعاد 5*12.5*1.2 اینچ
    -    وزن 1.27 پوند

    روتر وای فای دو بانده AC1750

    روتر وای فای سه باند D-Link Ultra AC5300

    روتر D-Link Ultra AC5300 Tri-Band Wi-Fi از دیگر مودم‌های برند دی لینک است که جز بهترین مودم دی لینک محسوب می‌شود. این روتر دارای قدرت هشت آنتن و تقویت کننده خارجی با عملکرد بالا است. بنابراین با خرید این روتر از پوشش حداکثری وای فای آن نهایت لذت را خواهید برد. این روتر سیگنال‌های Wi-Fi سریع و پایدار را برای پخش ویدیوی 4k و بازی‌های چند نفره در چندین دستگاه ارائه می‌کند. این روتر Tri-Band سرعت مناسبی برای کل خانواده شما فراهم می‌کند. یعنی این روتر سرعتی تا 5332 مگابیت بر ثانیه در باند 5 گیگاهرتز ارائه می‌دهد. در این محصول جریان‌های داده 4×4 با فناوری MU-MIMO و شکل‌دهی پرتو ترکیب می‌شوند. از این رو این روتر AC5300  سیگنال Wi-Fi قابل اعتماد و برد بالایی را بدون تأخیر حتی در صورت اتصال به بسیاری از دستگاه‌ها، ارائه می‌دهد. 
    ویژگی‌های روتر وای فای سه باند D-Link Ultra AC5300
    دلایل زیادی وجود دارد که D-Link Ultra AC5300 را بهترین مودم دی لینک محسوب کنیم. روتر Wi-Fi سه باند AC5300 به دلیل نصب آسان، پیکربندی صفر، راه اندازی دکمه فشاری WPS و نظارت آسان بر برنامه‌های تلفن همراه مانند برنامه لینک Lite و برنامه راه اندازی سریع روتر، در بین مشتریان محبوب است. علاوه بر این، فناوری فرمان Tri-band و band در این محصول پوشش کامل خانه و دفتر محل کار را فراهم می‌‎کند. AC5300 نه تنها با تمام ویژگی‌های سطح بالا بارگذاری شده است، بلکه مطمئن‌ترین و سریع‌ترین سیگنال‌های Wi-Fi را نیز ارائه می‌دهد.

     

    بهترین مودم دی لینک-مشخصات فنی Ultra AC5300

    -    پردازنده دو هسته‌ای 4 گیگاهرتز
    -    پورت LAN 4 گیگابیتی
    -    پورت USB 0 و 3.0
    -    8 آنتن قابل جدا شدن
    -    یک باند وای فای 2.4 و 5 گیگاهرتز
    -    حداکثر سرعت 2166 مگابیت بر ثانیه
    -    سرعت انتقال اطلاعات 5332 مگابایت بر ثانیه
    -    وزن 3.28 پوند
    -    34 x 16.43 x 5.89 در ابعاد
    -    شماره مدل DIR-895L/R

    D-Link Ultra AC5300 بهترین مودم دی لینک

    بهترین مودم دی لینک- روتر COVR‑C1203 

    مودم روتر COVR‑C1203 دی لینک را نیز می‌توان جز بهترین مودم دی لینک محسوب کرد. این سیستم شبکه مشبک وای فای عملکردی با سرعت بالا را ارائه می‌دهد که کل خانه شما را پوشش خواهد داد. فناوری رومینگ هوشمند دو بانده در این محصول به طور مداوم قدرت سیگنال بی‌سیم دستگاه‌های متصل شما را اسکن می‌کند. سپس آن‌ها را به طور خودکار به قوی‌ترین سیگنال متصل می‌کند. علاوه بر این، این سیستم Wi-Fi تمام خانه دارای سه آنتن گیرنده است که از انواع وقفه‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین مودم روتر COVR‑C1203، سرعتی تا 1200 مگابیت در ثانیه را در سراسر خانه فراهم می‌کند.

    مودم روتر COVR-C1203-US یکی از بهترین انتخاب‌ها و بهترین مودم های دی لینک در میان کاربران در زمینه سیستم‌های مش وای فای است. راه اندازی آن از طریق یک اپلیکیشن موبایل صورت می‌گیرد که واقعا آسان است. علاوه بر این، این مودم از دستیار گوگل و الکسا نیز پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تنظیمات را با یک فرمان صوتی تغییر دهند. اگرچه این محصول دارای برخی ویژگی‌های پیشرفته نیست، اما عملکرد بسیار خوبی دارد. این دستگاه روتر سیگنال‌ها و سرعت فوق‌العاده‌ای را در باند 5 گیگاهرتز ارائه می‌کند.

     

    ویژگی‌ها و مشخصات فنی COVR-C1203-US

    -    مدل COVR-C1203-US
    -    ابعاد 4*4.3*2.1 اینچ
    -    دو بانده
    -    وزن 8.8 اونس
    -    6 آنتن
    -    پردازنده کوالکام
    -    3 پورت LAN سیمی
    -    شبکه Wi-Fi یکپارچه
    -    رومینگ و فرمان هوشمند
    -    پوشش کامل خانه

    مودم روتر COVR‑C1203 بهترین مودم دی لینک

    روتر وای فای D-Link AC3200 Ultra Tri-Band

    روتر وای فای سه باند اولترا D-Link AC3200، چشم نواز‌ترین و بهترین مودم دی لینک موجود در بازار است. AC3200 نه تنها طراحی شیک دارد بلکه عملکرد فوق العاده‌ای نیز دارد. به لطف فناوری Wi-Fi سه باند(یک باند 2.4 و دو باند وای فای 5 گیگاهرتز) سریع‌ترین سیگنال‌ها و سرعت تا 1300 مگابیت بر ثانیه را به دستگاه‌های شما ارائه می‌دهد. DIR-890L/R با توجه به پردازنده دو هسته‌ای قدرتمند 1 گیگاهرتزی، سرعت سیمی و بی‌سیم بسیار زیادی را فراهم می‌کند. علاوه بر این، بهترین تجربه Wi-Fi توسط فناوری شکل دهی پرتو هوشمند در این محصول ارائه می‌شود که به بهبود پوشش در سراسر خانه کمک می‌کند. این مودم شش آنتن خارجی قدرتمند دارد که برد نهایی را ارائه می‌دهند.
    نکات مثبت DIR-890L/R سرعت سریع، طراحی جذاب و شیک و سهولت استفاده از آن است. این مودم جز بهترین مودم دی لینک است زیرا مشتریان برای راه اندازی این روتر وای فای با کارایی بالا هیچ مشکلی نداشته‌اند. به طور کلی، ویژگی ابری D-Link در این محصول نیز به کاربران اجازه می‌دهد تا اتصالات شبکه را به راحتی مدیریت کنند. این روتر همچنین دارای این ویژگی است که به عنوان یک سرور VPN و همچنین دکمه تنظیم محافظت شده از Wi-Fi استفاده می‌شود. بنابراین بدون شک DIR-890L یک روتر پیشرفته است که برای ارائه سیگنال قوی و پایدار طراحی شده است.

     

    مشخصات فنی D-Link AC3200 Ultra Tri-Band

    -    پردازنده CPU دو هسته‌ای 1 گیگاهرتز
    -    یک باند 2.4 و دو باند وای فای 5 گیگاهرتز
    -    4 گیگابیت LAN
    -    پورت USB 0 و 3.0
    -    سرعت انتقال اطلاعات 3200 مگابایت بر ثانیه
    -    وزن 2.5 پوند
    -    ابعاد 75*15*4 اینچ
    -    مدل DIR-890L/R
    -    سه باند Wi-Fi
    -    شکل دهی پرتو هوشمند
    -    فناوری اتصال هوشمند
    -    6 آنتن با بهره بالا

    D-Link AC3200 Ultra Tri-Band

    روتر وای فای D-Link DIR-879 AC1900 EXO

    روتر وای فای DIR-879 AC1900 EXO D-Link ، یک روتر ارتقاء یافته از شرکت در لینک است که با هزینه 63 دلار  در بازار موجود است. نصب DIR-879 AC1900 EXO آسان است. این روتر دی لینک سری EXO دارای طراحی ظاهری بسیار متفاوت است. این مودم دی لینک به شکل یک فضاپیمای زمینی طراحی شده است. ظاهر این مودم دارای زوایای زیاد و براق است. در این روتر وای فای چهار آنتن آن بر خلاف سایر مودم‌های دی لینک تاشو نیستند و نمی‌چرخند. کاربران از فناوری بکار‌برده شده در این وای فای شگفت زده شده‌اند و به همان اندازه تحت تأثیر قیمت آن قرار گرفتند. 
    AC1900 EXO D-Link بهترین مودم دی لینک ، دارای چهار پورت LAN گیگابیتی و یک پورت WAN است. وجود این 5 عدد پورت‌ در این محصول باید جوابگوی نیاز مشتریان خانگی باشد. اما ممکن است برای افزایش تعداد پورت‌ها جهت استفاده در دفاتر و محل کار، نیاز به خرید سوئیچ شبکه داشته باشید. این دستگاه دارای QoS هوشمند است که به آن امکان می‌دهد ترافیک موجود در شبکه (مانند جریان رسانه یا انتقال فایل) را شناسایی کند.

     

    مشخصات فنی روتر وای فای D-Link DIR-879 AC1900 EXO

    مشخصات فنی AC1900 EXO، بهترین مودم دی لینک به صورت زیر است. 
    -    عرض: 7.9 اینچ
    -    عمق: 9.5 اینچ
    -    ارتفاع: 3.5 اینچ
    -    نوع: کابل شبکه
    -    تعداد: 01
    -    دسته رنگ: مشکی، نارنجی
    -    ولتاژ اسمی: AC 120/230 ولت
    -    فرکانس مورد نیاز: 50/60 هرتز
    -    طراحی شیک
    -    چهار پورت LAN با اتصال سیمی

    روتر وای فای D-Link DIR-879 AC1900 EXO

    بهترین مودم دی لینک-روتر بی‌سیم DIR-506L 

    روتر بی‌سیم D-Link Dir 890l از جمله بهترین مودم های دی لینک محسوب می‌شود. روتر بی‌سیم D-Link Dir 890l یک دستگاه قابل حمل و چند منظوره است. این روتر به شما این امکان را می‌دهد اتصال اینترنت بی‌سیم خود را با عمل به عنوان یک روتر بی‌سیم و نقطه اتصال Wi-Fi تقویت کرده و تغییر دهید. این روتر با استفاده از فناوری ابر داخلی، دسترسی آسان به فایل‌های شخصی و چندرسانه‌ای ذخیره شده‌ی شما را فراهم می‌کند. باتری این روتر 4 ساعت عمر دارد. بنابراین برای افرادی که همیشه در حال سفر هستند بسیار مناسب است، زیرا برای متصل کردن آن نیازی به پریز برق نخواهید داشت. این محصول همچنین دارای قابلیت شارژ تلفن همراه است که می‌تواند به عنوان شارژر پشتیبان نیز عمل کند.
    روتر بی‌سیم DIR-506L دی-لینک دارای چندین حالت بی‌سیم است که به آن امکان می‌دهد با هر شرایطی سازگار شود. در حالت روتر/AP به شما این امکان را می‌دهد، اتصال اینترنت پهن باند خود را به صورت بی‌سیم با اتصال آن به کابل یا مودم DSL خود برای دسترسی به اینترنت پرسرعت به اشتراک بگذارید. این ویژگی برای کسانی که به یک راه سریع و آسان برای ایجاد یک شبکه بی‌سیم در خانه یا خارج از خانه نیاز دارند مفید است.
    حالت اکسس پوینت در این محصول این امکان را دارد که فوراً یک شبکه بی‌سیم خصوصی ایجاد کند. همچنین می‌توان از آن برای ایجاد یک شبکه بی‌سیم خصوصی بداهه بدون دسترسی به اینترنت استفاده کرد تا دستگاه‌های شبکه‌ای بتوانند به طور ایمن به یکدیگر و بدون قرار گرفتن در معرض اینترنت یا رایانه‌های دیگر متصل شوند. در حالت Wi-Fi Hotspot، به یک هات اسپات بی‌سیم متصل می‌شود و متعاقباً آن اتصال شبکه واحد را با دستگاه‌های اطراف به اشتراک می‌گذارد.

     

    مشخصات فنی D-Link Dir 890l

    -    شماره مدل:  DIR-506L
    -    ASIN: B0095F5ACE
    -    وزن محصول در جعبه: 272 گرم
    -    باتری: 1 باتری لیتیوم یون مورد نیاز است. 
    -    ابعاد محصول : 10.2 x 1.9 x 8.1 سانتی متر; 9.07 گرم
    -    وزن محصول در جعبه: 272 گرم 
    -    شبکه بی‌سیم سریع‌تر تا 150 مگابیت در ثانیه با سایر مشتریان بی‌سیم 802.11n
    -    سازگار با استانداردهای IEEE 802.11g
    -    11n فعال است
    -    عملکرد تهدید سه گانه (Hot spot، روتر / نقطه دسترسی و تکرار کننده)
    -    درایورهای USB از جمله iOS و Android را شارژ می‌کند
    -    پخش جریانی رسانه از دستگاه USB متصل

    روتر بی‌سیم DIR-506L دی-لینک

    بهترین مودم دی لینک-روتر D-Link AC1200

    روتر وای فای AC1200 MU-MIMO پوشش بی‌سیم با کارایی بالا و سرعت را در کل خانه شما ارائه می‌دهد. سرعت کل وای فای تا 1200 مگابیت بر ثانیه (300 مگابیت در ثانیه در 2.4 گیگاهرتز + 867 مگابیت در ثانیه در 5 گیگاهرتز) را ارائه می‌دهد. کیفیت در این روتر خدمات هوشمند (QoS) با اولویت ترافیک گنجانده شده است. همچنین این روتر دارای چهار آنتن داخلی با کارایی بالا با حداکثر برد و رابط کاربری جدید با پیکربندی ساده است. در D-Link AC1200 عملکرد و سهولت استفاده با DIR-842 کاملاً ترکیب شده است.

    مردم از این روتر راضی هستند و آن را جز دسته بندی بهترین مودم دی لینک می‌دانند. زیرا این محصول خدمات عالی به مشتریان ارائه می‌دهد و می‌توان آن را بدون هیچ مشکلی نصب کرد. این روتر بدون تداخل یا اتلاف، می‌تواند به راحتی اجازه دهد سیگنال به تمام قسمت‌های یک خانه بزرگ برسد. همانطور که اشاره شد مردم آن را یک روتر عالی می‌دانند. یکی از دلایل دیگری که این مودم بین مردم محبوب است، این است که  ارزش خوبی نسبت به قیمت دارد. مردم از داشتن آن به دلیل کارایی و قابلیت اطمینان بالا خوشحال هستند.

     

    مشخصات فنی و ویژگی‌های D-Link AC1200

    -    ابعاد: 190 × 133 × 38 میلی متر 
    -    وزن: 239 گرم (8.43 اونس)
    -    ورودی آداپتور برق: 100 تا 240 ولت AC، 50/60 هرتز، خروجی: 12 ولت، 1 آمپر
    -    دمای کارکرد: 0 تا 40 درجه سانتی‌گراد (32 تا 104 درجه فارنهایت)، ذخیره سازی: -20 تا 65 درجه سانتی گراد (4- تا 149 درجه فارنهایت)
    -    عملکرد: 10٪ تا 90٪ بدون متراکم، ذخیره سازی: 5٪ تا 95٪ غیر متراکم
    -    گواهینامه‌ها: NCC، RoHS، BSMI، FCC، D-Link Green
    -    مشخصات بی‌سیم 11ac
    -    اتصالات بی‌سیم دو بانده رقابتی تا 1200 مگابیت بر ثانیه
    -    موتور QoS اولویت را به ترافیک قابل توجه می‌دهد و پهنای باند ناگسستنی را ارائه می‌دهد.
    -    Setup and configuration Wizard به پیکربندی فرآیند کمک می‌کند.

    D-Link AC1200 بهترین مودم دی لینک

    بهترین مودم دی لینک-روتر D-Link EXO AC1750

    اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین مودم دی لینک را معرفی کنیم، بدون شک باید روتر وای فای  دو باند D-Link EXO AC1750 را نیز در نظر داشته باشیم. این روتر باندهای 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز حداکثر پهنای باند را برای همه کاربران تضمین می‌کنند. وجود چهار پورت گیگابیتی با سرعت بالا در این وای فای، توان و پهنای باند کابل بسیار بالایی را ایجاد می‌کند. آنتن‌های دارای گیرنده‌های سیگنال، جریان‌های Wi-Fi متعددی را توزیع می‌کنند که به لطف آن‌ها تضمینی برای اتصالات عالی و پایدار و توان عملیاتی فوق‌العاده بالا در خانه داریم.

     

    ویژگی‌ها و مشخصات فنی D-Link EXO AC1750

        استاندارد بی‌سیم: بیسیم AC
        حالت باند فرکانس: دو باند همزمان
        سرعت بی‌سیم: 1300 مگابیت در ثانیه 5 گیگاهرتز، 450 مگابیت در ثانیه 2.4 گیگاهرتز
        نوع آنتن: 4 آنتن ثابت همه جهته
        رابط سیمی: 1 x گیگابیتی اترنت WAN، 4 x گیگابیتی اترنت LAN
        QoS هوشمند
        سازگار با عقب
        راه‌اندازی محافظت شده بی‌سیم (WPS)
        پورت‌های گیگابیتی داخلی
        رابط کاربری وب بصری جدید
        طراحی پریمیوم شیک
        تقویت کننده پرقدرت (1000 مگاوات)
        دو باند بی‌سیم (یک باند 2.4 گیگاهرتز و یک باند 5 گیگاهرتز)

    روتر وای فای  D-Link EXO AC1750

    بهترین تنظیمات مودم دی لینک چیست؟

    در این بخش بهترین تنظیمات مودم دی لینک را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد. در ابتدا در مرورگر خود آی پی آدرس 192.168.1.1 را زده و وارد صفحه شوید. 
    1-    در صفحه باز شده به جای نام کاربری و پسورد کلمه admin را وارد کنید. بعد از زدن دکمه تایید، وارد تب Wizard شده و گزینه Setup Wizard را انتخاب کنید.
    2-    یک صفحه جدید باز می‌شود که باز زدن گزینه NEXT، صفحه جدیدی باز خواهد شد. در این صفحه می‌توانید رمز عبور خود را تغییر دهید. 
    3-    در صفحات بعدی به ترتیب تایم زون را روی شهر تهران قرار دهید و  صفحه VPI و VCI را به ترتیب روی صفر و 35 تنظیم کنید.
    4-    سپس نام کاربری و رمز عبور ارائه شده توسط اپراتور را در این صفحه وارد کنید. در مرحله بعدی نیز  باید نام شبکه وایرلس خود را به همراه پسورد و نوع Security level را وارد کنید.
    5-    آخرین مرحله گزینه Apply را بزنید تا  تنظیمات مودم انجام گیرد.
     

    بهترین مودم دی لینک
    مدیر ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    گفتگوی آنلاین
    شروع گفتگو
    خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟