بهترین پاوربانک 20000

      آشنایی با پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعت

      امروزه با توجه به نقش پررنگی که گوشی‌های موبایل و دیگر لوازم دیجیتالی در زندگی ما دارند، طبیعی است که تمام شدن شارژ آنها میتواند بخش‌هایی از زندگی انسان را فلج کند! به همین سبب نیز وسیله‌ای به نام پاوربانک طراحی و عرضه شد. افراد دیگر برای شارژ وسایل برقی و الکتریکی خود نیاز ندارند تا حتما به پریز برق دسترسی داشته باشند. آنها با استفاده از پاوربانک قادر هستند تا در هر زمان و مکانی یک شارژر سیار را همراه خود داشته باشند. 
      پاوربانک‌های 20000 پس از ورود به بازارهای جهانی با استقبال بسیار خوبی مواجه شدند. در ادامه با ویژگی‌های این پاوربانک‌ها آشنا خواهیم شد. 

       

      بهترین پاوربانک 20000

      اهمیت ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

      پاوربانک‌ها دارای انواع مختلفی هستند و یکی از روش‌های دسته بندی آنها از طریق ظرفیت است. اکنون با توجه به ظرفیت باتری موبایل‌های هوشمند، افراد نسبت به خرید و استفاده از بهترین پاوربانک 20000 علاقه بسیار زیادی دارند. دلیل آن هم ظرفیت بالای پاوربانک‌های 20000 میباشد. 

      در صورتی که ظرفیت پاوربانک شما کم باشد، ممکن است پس از یک بار استفاده شارژ آن تمام شود. حتی در برخی مواقع مشاهده شده است که پاوربانک‌هایی با ظرفیت کم حتی قادر نبودند تا باتری موبایل را یک بار به طور کامل شارژ نمایند. به همین سبب نیز بهتر است تا پاوربانک‌هایی با ظرفیت بالاتر خریداری کنید تا این دست مشکلات برای شما به وجود نیاید. 

      مشخصات کلیدی برای جستجوی بهترین پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعت

      در صورتی که جست‌وجوی کوتاهی در اینترنت انجام دهید، متوجه خواهید شد که مدل‌های زیادی با ظرفیت‌های متفاوت در بازار وجود دارند. به همین سبب نیز شاید انتخاب از میان این مدل‌های مختلف کاری سخت و طاقت‌فرسا باشد. در ادامه برخی از مهمترین و اصلی‌ترین ویژگی‎های بهترین پاوربانک 20000 فست شارژ را خدمت شما عزیزان بیان کنیم. 
      1-ظرفیت و خروجی
      در قسمت‌های پیشین مقاله نیز اشاره کردیم که قبل از خرید پاوربانک حتما به ظرفیت آن توجه کنید. اما نکته دیگری که حین خرید بهترین پاوربانک 20000 باید به آن دقت کنید، ظرفیت خروجی است. بدیهی است که هر چه میزان خروجی بیشتر باشد، موبایل شما سریع‌تر شارژ خواهد شد.
      2-فناوری شارژ سریع(فست شارژ)
      یکی از فناوری‌هایی که امروزه شرکت‌های تولید موبایل از آن به منظور شارژ سریع‌تر گوشی‌های خود استفاده میکنند، فناوری فست شارژ است. این فناوری در پاوربانک‌های 20000 سبب میشود تا موبایل شما در مدت زمان کوتاهتری شارژ شود.

       

      پاوربانک‌های 20000


      3-شارژ بی‌سیم
      از دیگر تکنولوژی‌هایی که تحولی عظیم در صنعت تولید پاوربانک ایجاد کرد، فناوری شارژ بی‎سیم بود. شما با استفاده از این فناوری قادر هستید تا با قرار دادن موبایل خود روی پاوربانک، آن را شارژ نمایید. 
      4-پورت‎‌های ورودی و خروجی
      تعداد و نوع پورت‌های مورد استفاده در پاوربانک‌های 20000 نیز اهمیت دارد. دقت کنید که نوع پورت استفاده شده در گوشی شما با پاوربانک همخوانی داشته باشد. 
      5-باتری‌های با ظرفیت بالا
      در صورتی که به مشخصات بهترین مارک پاوربانک 20000 دقت کنید، متوجه خواهید شد که جنس باتری آنها از برندهای معروف است. اگر مشاهده کردید که نوع باتری بکار رفته در پاوربانک مورد نظر شما نامرغوب و ناشناخته بود، بدانید که آن پاوربانک از کیفیت بالایی برخوردار نمیباشد.
      6-شارژ همزمان چند دستگاه
      تعداد پورت‌های ورودی و خروجی از آن نظر حائز اهمیت میباشد که ممکن است در مواقعی شما نیاز داشته باشید تا چند دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید. در این صورت پاوربانک شما باید دارای چندین پورت باشد.
      7-اندازه و قابلیت حمل
      یکی از دیگر از ویژگی‌های بهترین پاوربانک 20000 اندازه کوچک آن و قابلیت حمل‌ونقل راحت میباشد. تصور کنید که برای انجام کاری ضروری مجبور شده‌اید تا به بیرون از منزل بروید و پاوربانک را نیز همراه خود برده‌اید. در صورتی که ابعاد آن بزرگ باشد، حمل‌ونقل آن سخت بوده و حتی ممکن است از دست شما به زمین افتد.

       

      بهترین مارک پاوربانک 20000


      8-نشانگرهای LED
      بیشتر پاوربانک‌های 20000 روی خود دارای نشانگرهایی هستند. این نشانگرها در واقع بیانگر میزان شارژ پاوربانک میباشند.
      9-دوام و کیفیت ساخت
      بدیهی است که قبل از خرید بهترین پاوربانک 20000 انتظار دارید تا پاوربانک شما از طول عمر بالایی برخوردار باشد. به همین سبب نیز بهتر است تا حین خرید حتما به برند و نوع پاوربانک مورد نظر توجه نمایید.
      10-برند
      اشاره کردیم که یکی از عواملی که بیانگر کیفیت و طول عمر پاوربانک است، برند سازنده آن میباشد. در ادامه این مقاله با بهترین مارک پاوربانک 20000 آشنا خواهیم شد.
      11-قیمت
      پاوربانک‌های 20000 در محدوده قیمت متفاوتی قرار میگیرند. شما دوستان میتوانید با در نظر گرفتن نیازهای خود نسبت به خرید آنها اقدام کنید.

      بهترین برندهای پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعت

      امروزه برندهای بسیاری تولید پاوربانک‌های 20000 را انجام میدهند. برخی از بهترین برندهای تولیدکننده پاوربانک انکر، راو پاور، بلکین، سامسونگ، شیائومی، هوآوی و... میباشند. هر یک از برندهای بیان شده محصولات شاخصی را تولید و روانه بازارهای جهانی کرده‌اند. به همین سبب نیز محصولات این کمپانی‌ها طرفداران زیادی در دنیا دارد.

      بهترین پاوربانک‌های 20000 میلی آمپر ساعت

      در این قسمت مقاله قصد داریم تا بهترین پاوربانک‌ 20000 را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. پس همراه ما باشید.

      1- پاوربانک بلکین مدل BPB003btWT 
      بلکین یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار در دنیای لوازم جانبی است. این کمپانی آمریکایی که به عنوان یکی از قدیمی‌ترین کمپانی‌های فعال در این زمینه به شمار میرود، با پاوربانک مدل BPB003btWT توانسته است تا نظر بسیاری از مشتریان خود را جلب کند. این پاوربانک دارای 2 خروجی است که این قابلیت را به شما میدهد تا قادر باشید همزمان دو دستگاه را شارژ کنید. لازم به ذکر است که توان خروجی این پاوربانک 15 وات میباشد. 

      ضمن اینکه بلکین در این سری از پاوربانک‌های 20000 خود از فناوری فست شارژ یا شارژ سریع نیز استفاده کرده است. همین عامل نیز سبب شده تا پس از اتصال پاوربانک به موبایل، گوشی شما در کوتاهترین زمان ممکن شارژ شود. همچنین شما قادر خواهید بود تا پاوربانک را با استفاده از کابل USB-C شارژ نمایید. استفاده از پورت USB-C در درگاه ورودی پاوربانک باعث شده تا زمان شارژ پاوربانک بسیار کوتاه شود.

       

      خرید بهترین پاوربانک 20000

       

      2- پاوربانک انکر مدل A1287 Essential PD
      برند انکر نیز یکی دیگر از کمپانی‌های شناخته شده در زمینه تولید بهترین پاوربانک 20000 میباشد. برند انکر با عرضه سری A1287 Essential PD از پاوربانک‎‌های خود توانست محبوبیت بالایی را در بازار به دست آورد. بر اساس ادعای کمپانی انکر، این برند در ساخت پاوربانک‎های خود از جدیدترین تکنولوژی و فناوری‌های روز دنیا استفاده میکند. مدل A1287 Essential PD نیز از آن قاعده جدا نمیباشد. فناوری‌هایی نظیر پاور دلیوری(PD)، فناوری IQ و... همگی سبب شده تا این پاوربانک به عنوان یکی از بهترین پاوربانک‌های موجود در بازار جهان به شمار برود.

      این پاوربانک دارای دو پورت خروجی از نوع A  و C میباشد. به همین علت نیز شما قادر خواهید بود تا انواع مختلفی از دستگاه‌ها را به وسیله آن شارژ نمایید. در صورتی که شما به دنبال خرید یک پاوربانک عالی هستید، پیشنهاد ما به شما دوستان گرامی پاوربانک انکر مدل A1287 Essential PD خواهد بود.

      3- پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM
      برند چینی شیائومی که به تازگی و در همین چند سال اخیر وارد بازار تولید و عرضه لوازم و تجهیزات جانبی شده است. شیائومی نیز یکی دیگر از برندهای پرفروش است که محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند. بی‌شک یکی از بهترین محصولات تولیدی این شرکت پاوربانک مدل Redmi PB200LZM است. این پاوربانک به دلیل فناوری و همچنین ظاهر زیبا و شیکی که دارد توانسته در بازار عملکرد خوبی داشته باشد.

      شاید مهمترین ویژگی این مدل از پاوربانک‌های 20000 میلی آمپری شیائومی مقاومت بدنه آنها است. بر اساس آزمایش‌های انجام شده، مدل Redmi PB200LZM پاوربانک‌های شیائومی قادر هستند تا در مقابل سخت ترین شرایط محیطی مقاومت کند. این پاوربانک در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده و حتی مقاومت خوبی در مقابل آتش دارد. 

      توان خروجی پاوربانک‌های 20000 شیائومی به طور معمول 18 وات بوده و دارای دو پورت خروجی میباشد. پورت‌های استفاده شده در این پاوربانک از نوع USB Type A هستند. در صورتی که به بدنه این پاوربانک توجه کنید، چراغ‌های LED آن را مشاهده خواهید کرد. وظیفه این چراغ‌ها در واقع نشان دادن میزان شارژ دستگاه است. البته این نکته نیز لازم به ذکر است که وجود این چراغ‌ها روی بدنه پاوربانک زیبایی خاصی را به آن القا میکند. پاوربانک Redmi PB200LZM قابلیت سازگاری با تمامی وسایل الکترونیکی اعم از انواع گوشی‌ها، تبلت‌ها، دستگاه‌های پخش موزیک همراه و... را دارد.

       

      بهترین پاوربانک 20000 فست شارژ

      نکات مهم برای انتخاب و خرید بهترین پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعت

      نکته مهمی که شاید بسیاری از افراد را حین خرید بهترین پاوربانک 20000 دچار تردید کند، آن است که استفاده از پاوربانک میتواند برای باتری گوشی مضر باشد. جواب این سوال به نوع پاوربانک مورد استفاده شما بازمیگردد. موقعی پاوربانک به باتری موبایل شما آسیب خواهد رساند که خود پاوربانک از کیفیت خوبی برخوردار نباشد. 

      به طور معمول بر اساس نظر کارشناسان وبسایت ما، اگر پاوربانکی که مورد نظر شما است دارای برخی استانداردها باشد، به هیچ عنوان آن پاوربانک برای باتری گوشی شما مشکلی به وجود نخواهد آورد. نخستین استاندارد، ولتاژ بیش از حد نرمال است. این استاندارد سبب میشود تا پاوربانک در مقابل شدت جریان بالا مقاومت خوبی از خود نشان دهد. 

      استاندارد بعدی که در بهترین پاوربانک‌ 20000 باید رعایت شود عدم شارژ بیش از حد باتری است. این استاندارد در واقع سبب میشود تا پس از اینکه باتری موبایل شما به طور کامل شارژ شد، پاوربانک جریان برق را قطع کند. به این صورت از شارژ بیش از حد باتری جلوگیری میشود. همچنین دقت داشته باشید که پاوربانک شما باید مقاومت خوبی در مقابل گرما و سایر عوامل محیطی داشته باشد. از دیگر موارد مهمی که به عنوان استانداردهای پاوربانک به شمار میرود، میتوانیم به مقاومت آن در مقابل نوسانات و شدت جریان بالا اشاره کنیم. 

      توجه داشته باشید که اگر پاوربانک‌های 20000 مدنظر شما دارای ویژگی و استانداردهای ذکر شده باشند، هیچ گونه آسیبی به باتری موبایل شما وارد نخواهد شد.

      قیمت بهترین پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعت

      در صورتی که مطالب بیان شده قسمت‌های پیشین در مورد بهترین پاوربانک 20000 را مطالعه کرده باشید، احتمالا این سوال برای شما به وجود خواهد آمد که قیمت پاوربانک‌های 20000 که دارای ویژگی‌های ذکر شده باشند، چقدر است؟ در جواب این سوال باید خدمت شما دوستان گرامی عرض کنیم که پاوربانک‌ها به دلیل تفاوت‌های بسیاری که دارند، دارای قیمت متفاوتی نیز هستند. 

      به طور کلی بازه قیمتی پاوربانک‌های 20000 در بازار امروز ایران از 600 هزارتومان تا 2 الی 3 میلیون تومان میباشد. البته شما نیازی به خرید مدل‌های گران قیمت پاوربانک ندارید. بلکه شما عزیزان میتوانید با در نظر گرفتن نیازهای خود مانند ظرفیت باتری گوشی خود نسبت به خرید پاوربانک اقدام کنید. 

       

      قیمت بهترین پاوربانک 20000

      جمع بندی

      در این مقاله سعی کردیم تا شما دوستان گرامی را بیشتر با ویژگی‌های بهترین پاوربانک 20000 و نکات مهمی که قبل از خرید باید به آن توجه کنید، آشنا کنیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

      سوالات متداول

      پاوربانک‌های 20000 چیست؟
      پاوربانک وسیله‌ای است که شما را قادر میسازد تا در هر جایی که هستید موبایل و یا سایر لوازم برقی خود را شارژ کنید. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های پاوربانک، پاوربانک‌های 20000 هستند. 

      دلیل محبوبیت بالای پاوربانک‌های 20000 چیست؟
      این مدل از پاوربانک‌ها به دلیل ظرفیت بالایی که دارند، شما را قادر میسازند تا حداقل باتری موبایل خود را 2 الی 3 بار شارژ نمایید. به همین سبب نیز بسیاری از افراد که مشغله کاری زیادی دارند، ترجیح میدهند تا از پاوربانک‌هایی استفاده کنند که بتواند موبایل آنها را چندین بار شارژ کند.

      بهترین برندهای تولیدکننده پاوربانک‌های 20000 کدام‌ها هستند؟
      همانطور که میدانید برندهای زیادی اکنون در حوزه لوازم و تجهیزات جانبی موبایل فعالیت میکنند. اما شاید بسیاری از آنها اعتبار خوبی در این صنعت نداشته باشند. به همین دلیل نیز بسیاری از افراد از برندهای معروفی مانند انکر، راو پاور، بلکین، سامسونگ، شیائومی، هوآوی و... استفاده میکنند.

      ویژگی‌های بهترین پاوربانک 20000 چیست؟
      برخی از ویژگی‌هایی که قبل از خرید بهترین پاوربانک 20000 باید به آن توجه کنید عبارت است از ظرفیت و خروجی، فناوری شارژ سریع(فست شارژ)، شارژ بی‌سیم، پورت‌های ورودی و خروجی، باتری‌های با ظرفیت بالا، شارژ همزمان چند دستگاه، اندازه و قابلیت حمل، دوام و کیفیت ساخت، برند، قیمت و…

      قیمت پاوربانک‌های 20000 چقدر است؟
      بازه قیمتی پاوربانک‌های 20000 از حدود 700 هزارتومان تا 3 میلیون تومان بسته به ویژگی‌های ذکر شده در بالا متفاوت است.

      مدیر ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟