بهترین راهنمای خرید دزدگیر خودرو

    آیا به یک راهنمای خرید دزدگیر خودرو نیاز دارید؟ خرید دزدگیر خودرو یکی از دغدغه هایی است که بسیاری از دارندگان خودرو دارند. چه کسانی که تازه ماشین خریده‌اند و چه کسانی که سال‌ها صاحب خودرو هستند. به هر حال زمانی پیش می‌آید که شما نیاز به یک ریموت جدید خواهید داشت. حتی گاهی اوقات برخی افراد می‌خواهند که در کنار دزدگیر اصلی خود یک دزدگیر دیگر هم داشته باشند. نکته‌ای که در اینجا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اصلی بودن یا تقلبی بودن دزدگیر می باشد. امروزه انواع مدل های دزدگیر در بازار وجود دارند که آمیزه‌ای از اورجینال یا فیک می باشند. در این صورت شما به یک راهنمای خرید دزدگیر نیاز خواهید داشت که در این مقاله می خواهیم به بررسی این مورد بپردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

    راهنمای خرید دزدگیر خودرو، انواع دزدگیرها

    دزدگیرها انواع مختلفی دارند. کاربری هر یک از آن‌ها با دیگری متفاوت است ولی به طور کلی از همه آن‌ها به جهت امنیت خودرو استفاده می شود. جالب است بدانید که در بازار سه نوع دزدگیر وجود دارد. ساده، سیم کارت خور و تصویری از انواع مختلف آن ها می باشند. هر یک از آن ها دارای قیمت های مختلفی هستند که با توجه به بودجه‌ای که مدنظر دارید می توانید یکی را انتخاب کنید. در ادامه راهنمای خرید دزدگیر خودرو به معرفی و بررسی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

    دزدگیر ساده

    دزدگیر ساده

    یکی از بهترین و پرفروش‌ترین دزدگیرهایی که در بازار مورد استقبال افراد واقع می شوند، نوع ساده آن ها می باشد. همین که به آن ها ساده می گوییم، یعنی اینکه قابلیت های چندانی ندارند. به عبارت دیگر دارای سیستم ایمنی ساده‌ای هستند. در واقع به این صورت است که اگر ضربه‌ای به خودرو وارد شود، صدای آژیر شما را آگاه می کند. البته صدای آن در صورتی به گوش‌تان می رسد که تا حدودی به خودرو نزدیک باشید. خصوصاً این که بسیاری از دزدگیرهای ساده صدای مشترکی دارند و اگر بخواهید صدای آژیر آن را در میان ده‌ها ماشین دیگر تشخیص دهید، کار دشواری انجام خواهید داد.

    قیمت دزدگیرهای ساده نسبت به سایر مدل ها بسیار کمتر می باشد. چرا که امکانات کم و محدودی دارند و به همین خاطر از کاربری آسانی هم برخوردار هستند. با این وجود اگر سارقی بی تجربه باشد و با این دزدگیرها برخورد کند، ممکن است مدتی طولانی معطل شود. به هر حال مدل های ساده از قیمت پایینی برخوردار هستند و اگر می خواهید یک سیستم ایمنی قوی برای اتومبیل‌تان داشته باشید، این دزدگیرها چندان مناسب نیستند.

     دزدگیر تصویری

    دزدگیر تصویری

    در این قسمت از راهنمای خرید دزدگیر خودرو می خواهیم درباره نوع تصویری آن صحبت کنیم. از بهترین و پیشرفته‌ترین دزدگیرهایی که در بازار وجود دارد، دزدگیرهای تصویری می باشند. وجود یک مانیتور در ریموت این دزدگیرها سبب شده که به یک سیستم ایمنی هوشمند تبدیل شوند. در این مانیتور نشان می دهد که خودروی شما در چه وضعیتی قرار دارد. در واقع به وسیله آن می توانید اتومبیل خود را بهتر کنترل کنید و ایمنی آن را افزایش دهید.

    اگر بخواهیم درباره این دزدگیرها بیشتر صحبت کنیم باید بگوییم که بسیاری از خودروهایی که امروزه تولید می شوند به این دزدگیرها مجهز هستند. در مانیتور آن ها تمامی جزئیات ایمنی خودرو نشان داده می شوند. به عنوان مثال اگر به خودرو ضربه‌ای وارد شود، در مانیتور ریموت تصویر یک چکش ظاهر می شود. همچنین اگر یکی از درب های خودرو یا درب کاپوت باز باشد، علامت باز بودن مربوط به آن در مانیتور نمایش داده می شود. از دیگر ویژگی هایی که این دزدگیر تصویری داراست، می توان به قفل کودک، باز شدن درب خودرو در زمان نزدیک شدن به آن، قفل شدن درب در هنگام دور شدن و … اشاره کرد. البته قابلیت های دیگری نیز می توانند در آن ها وجود داشته باشند که با توجه به هر کدام قیمت دزدگیر بیشتر خواهد شد.

      دزدگیر سیمکارتی

    نوع سیمکارتی

    بهترین موردی که می خواهیم در این راهنمای خرید دزدگیر خودرو به آن اشاره کنیم، دزدگیر سیم کارتی می باشد. همانطور که از نام آن ها پیداست، به وسیله یک سیم کارت راه‌اندازی می شوند. به این صورت که با قرار دادن یک سیم کارت در آن ها به شبکه GSM متصل می شوند و از این طریق اتصال‌شان به اینترنت برقرار می گردد. معمولاً این دزدگیرها از طریق یک اپلیکیشن که بر روی تلفن همراه نصب می شود قابل کنترل هستند. بدین وسیله قادر خواهید بود که اتومبیل خود را از راه های دور به وسیله موبایل‌تان کنترل کنید. اینگونه که بر روی تلفن همراه شما آلارم های مختلفی پخش می شوند و شما را از وضعیت خودرو آگاه می سازند.

    حال اگر سیستم در وضعیتی قرار داشته باشد که اینترنت آن قطع باشد، به نظر شما چطور از وضعیت اتومبیل‌تان مطلع می شوید؟ تولید کننده این سیستم امنیتی به فکر اینطور مواقع هم بوده است. اگر چنین وضعیتی پیش آید، وضعیت ماشین از طریق یک پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد. از دیگر ویژگی هایی که در سیستم این نوع دزدگیرها گنجانده شده‌اند، عبارت از موارد زیر می باشند:

    •    امکان روشن و خاموش کردن اتومبیل از فاصله های دور
    •    قابلیت قفل کودک برای ایمنی بیشتر
    •    نشان دادن موقعیت و وضعیت خودرو به صورت لحظه‌ای
    •    قابلیت شارژ شدن
    •    هشداردهی در زمانی که چراغ های اتومبیل روشن باشند
    •    نمایش دمای درون خودرو
    •    امکان بالا پایین بردن شیشه ها از راه دور

    کنترل خودرو با تلفن همراه ویژه‌ترین قابلیتی می باشد که در این دزدگیرها گنجانده شده است. عملکرد جالب و منحصر به فرد آن زمانی معلوم می شود که باتری ریموت اصلی پایان یابد و یا ریموت دچار خرابی شود. در این زمان شما توسط تلفن همراه می توانید بدون دخالت ریموت، خودروی خود را کنترل کنید. اگر شما نیز از افراد فراموش‌کار هستید و هنگام خروج از منزل فراموش می کنید که ریموت خود را بردارید، به راحتی قادر هستید تا خودروی خود را با تلفن همراه مدیریت کنید. یعنی در واقع دزدگیرهای سیمکارتی مشکل فراموشی برداشتن ریموت را هم برطرف کرده‌اند.

     

    انواع دزدگیر

     

    نکات مهم که باید در خرید و نصب یک سیستم امنیتی برای خودرو بدانید

    به کمک یک راهنمای خرید دزدگیر خودرو می توانید بهترین انتخاب را برای تامین سیستم ایمنی اتومبیل‌تان داشته باشید. قفل مرکزی قابلیتی است که دزدگیر انتخابی شما باید به آن مجهز باشد. البته این ویژگی امروزه در تمامی سیستم های ایمنی خودرو وجود دارد. قابلیت تنظیم سنسور حساسیت از دیگر ویژگی هایی است که باید مدنظر داشته باشید. باید حساسیت دزدگیر را در حد ایده‌آل تنظیم کنید. نه آنقدر که با صداهای کوچکی مثل باد هشدار دهد و آژیر بکشد و نه آنقدر که با مهلک‌ترین ضربات بی صدا بماند. از دیگر نکاتی که در هنگام خرید دزدگیر باید به آن توجه کنید میزان برد یا مسافت آن است. طبیعتاً هرچه از فواصل دورتر بتوان خودرو را کنترل کرد بهتر است. مجهز بودن سیستم ایمنی به امکانات جانبی همچون صندوق پران، بالا و پایین کردن شیشه‌ها و … از دیگر مواردی هستند که می توانید در هنگام خرید به آن ها توجه داشته باشید.

    در زمان خرید دزدگیر باید به ویژگی های نصب آن آگاه باشید. برخی دزدگیرها به راحتی نصب می شوند و نصب برخی دیگر دشواری های زیادی دارد که شما در نهایت مجبور می شوید به یک متخصص مراجعه کنید و هزینه های زیادی بپردازید. مسلماً سهولت نصب شما را در کاهش هزینه ها یاری خواهد کرد. به طور کلی در زمان خرید یک دزدگیر خوب و کارآمد بهتر است تمام نکات مطرح شده در این مقاله را در نظر بگیرید. البته قیمت های متفاوت ممکن است کمی در انتخاب های شما محدودیت ایجاد کند. پس بهتر است که قبل از اینکه نسبت به خرید اقدام کنید، حتماً میزان بودجه‌ای که قرار است هزینه کنید را تعیین نمایید تا از میان گزینه های موجود بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. شما می توانید با مراجعه به تیم فروش هامین به آدرس haamin.ir انواع دزدگیرهای موجود در بازار را خریداری کنید.

    مدیر ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    گفتگوی آنلاین
    شروع گفتگو
    خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟