بهترین دزدگیر منزل

      بارزترین خصوصیات بهترین دزدگیر منزل

      هنگامی که صحبت از امنیت به میان می‌آید، نصب دزدگیر منزل یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که می‌توانید انجام دهید. دزدگیر مانع از ورود مجرمان و سارقان به منزل می‌شود. نصب این تکنولوژی، خانه یا محل کار شما را در برابر هرگونه سرقت یا آسیب محافظت می‌کند. بنابراین، دزدگیر باید از نوع بهترین باشد و امنیت ساختمان را به نحو احسن تامین کند.

       

      بهترین دزدگیر برای منزل.

       

      کاربرد و اهمیت بهترین دزدگیر منزل چیست؟

      به عنوان کسی که در عصر الکترونیک و ارتباطات زندگی می‌کند، حتماً شما هم می‌دانید دزدگیر منزل چیست. کاربرد دزدگیر فقط برای ماشین نیست و در هر مکانی که نیازمند امنیت باشد میتوان از آنها بهره برد. در واقع ایجاد امنیت برای اماکنی مانند خانه، محل کار و موارد مشابه از اهمیتی انکار نشدنی برخوردار است و با دزدگیر قابل تامین است. علیرغم نامی که این لوازم الکترونیکی دارند، از آنها نه فقط برای برقراری امنیت در خانه و محل زندگی، بلکه در هر نوع مکان تجاری و محیط کاری نیز استفاده می‌گردد. همین مسئله سبب روی کار آمدن دزدگیرهای مختلف گشته است. در نتیجه، سیستم‌های دزدگیر از نظر نوع امکانات و سطح تکنولوژی با هم برابر نیستند. 

       

      بهترین دزدگیر منزل

      هرگاه صحبت از بهترین دزدگیر منزل می‌شود، خود به خود اصطلاحات گوناگونی در ذهن تداعی می‌شوند. مانند: بهترین دزدگیر منزل خارجی، بهترین دزدگیر اماکن سیم کارتی، بهترین دزدگیر اماکن بازار، بهترین دزدگیر منزل هامین، بهترین دزدگیر منزل ارزان و غیره. اما به راستی بهترین دزدگیر منزل کدام است و چه خصوصیات و حداقل‌هایی باید داشته باشد؟ انتخاب دزدگیرها از حساسیت بالایی برخوردار است. چراکه به عنوان تجهیزات و سیستم‌های الکترونیکی مهم، وظیفه تامین امنیت و آسوده کردن خیال صاحبان دارایی‌ها را بر عهده دارند. بنابراین، بسیار ضرورت دارد که با خصوصیات نوع خوب آنها آشنا باشید. 

       

      خصوصیات بهترین دزدگیر منزل

      بهترین دزدگیر منزل باید خصوصیات بارزی داشته باشد که اطلاع از آنها هنگام انتخاب دزدگیر اهمیت دارد. در ادامه این مطلب این نکات مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند تا به عنوان راهنمای انتخاب بهترین دزدگیر منزل بتوانید آنها را در دزدگیر منتخب جستجو کنید. 

       

      شماره گیری اضطراری بهترین دزدگیر منزل

      نصب زنگ هشدار برای محافظت از اموال شما در برابر نفوذ احتمالی یک ایده عالی است. اما، اگر سارق زمانی که شما آنجا نیستید بخواهد وارد ملک شما شود چه اتفاقی می‌افتد؟ شماره‌گیر هشدار مزاحم به‌طور هوشمندانه با شما یا دیگر مخاطبان سیستم تماس برقرار می‌کند. این تکنولوژی به شما امکان می‌دهد در صورت نقض امنیت خانه، فوراً مطلع شوید. این سیستم امنیتی یک انتخاب عالی برای مراقبت از اماکن خانگی و همچنین دارایی¬های تجاری است. چرا که به صورت 24 ساعته کار می‌کند و با وجود آن در طول شب یا زمانی که دور هستید به بهترین نحو از اموال خود محافظت خواهید کرد.

       

      نمونه دزدگیر اماکن.

       

      افزودن مخاطبان به سیستم امنیتی

      کنترل پنل کاربری آسان بهترین دزدگیر منزل به شما امکان می‌دهد تا حداکثر 10 مخاطب مختلف را برای تماس با سیستم هشدار خود انتخاب کنید. هنگامی که سیستم هشدار فعال می‌شود، به طور خودکار از طریق مخاطبین شما به ترتیب اولویتی که می‌توانید خودتان تنظیم کنید، کار می‌کند. به عنوان مثال، اگر تصمیم به استفاده از این سیستم به عنوان یک سیستم امنیتی خانه دارید، می‌توانید همسایه خود را به عنوان اولین تماس با دوستی که در رتبه دوم قرار دارد، قرار دهید. هنگامی که یک مخاطب پاسخ داد، سیستم امنیتی طوری برنامه ریزی می‌شود که تماس را متوقف کند تا بی مورد به افراد هشدار داده نشود.

       

      سنسور هوشمند بهترین دزدگیر منزل 

      سیستم‌های هشدار هوشمند به شما این امکان را می‌دهند که طیف وسیعی از دستگاه‌های مختلف را متصل و نصب کنید. با این کار، نظارت بر اموال را آسان کرده و امنیت آنها را به حداکثر برسانید. آلارم‌های استاندارد هنگام فعال شدن، آژیر تولید می‌کنند. اما، سیستم‌های امنیتی خانه‌های هوشمند این مزیت را دارند که طیف گسترده‌ای از سیستم‌های امنیتی مختلف از جمله سنسورهای حرکت، نمایشگرها، چراغ‌ها، سیستم‌های دوربین مداربسته و موارد دیگر را به هم نصب کنند. سیستمهای مختلف از طریق Wifi به یک کنترل پنل مرکزی متصل می‌شوند و به شما امکان می‌دهند امنیت خانه خود را کنترل کنید.

       

      سیستم امنیتی و دزدگیر اماکن.

       

      امکانات گسترده‌ای که در بهترین دزدگیر منزل می‌توانند نصب شوند، به آن اجازه می‌دهند تا به عنوان یک بازدارنده عالی برای هر مزاحمی عمل کند. بهترین سیستم‌های امنیتی ترکیبی از سیستم‌های مختلف برای کمک به جلوگیری از نفوذ متجاوزان و بهبود امنیت خانه هستند. در حالی که خود زنگ هشدار نفوذی می‌تواند به عنوان یک بازدارنده عالی عمل کند، بهترین سیستم‌های هشدار دارای ویژگی‌های دیگری مانند دوربین‌های امنیتی هستند. نصب دوربین‌های مداربسته در کنار سیستم‌های هشدار می‌تواند بسیار موثر باشد. زیرا، می‌تواند به عنوان یک حسگر حرکتی برای شناسایی متجاوزان و همچنین ضبط هرگونه فیلم از سارقان و تلاش برای سرقت عمل کند.

       

      دسترسی از راه دور بهترین دزدگیر منزل

      امروزه بسیاری از سیستم‌های امنیتی و بهترین دزدگیر منزل را می‌توان به دستگاه‌های هوشمند مانند گوشی هوشمند همراه متصل کرد. این به شما امکان می‌دهد تا در صورت فعال شدن زنگ هشدار، هشدارهای لحظه‌ای دریافت کنید. فیلم‌های ویدیویی زنده از خانه خود را مشاهده و حتی سیستم هشدار خود را از راه دور کنترل کنید.
      از مزایای بهترین دزدگیر منزل و سیستم امنیتی خانه به واضح بودن امور می‌توان اشاره کرد. نتیجه این امر علاوه بر ایجاد آرامش، صرفه‌جویی در هزینه‌های محافظت از مکان مورد نظر همچون پرداخت حق بیمه و یا استخدام نگهبان و موارد مشابه است. در عین حال، کنترل لحظه‌ای بیشتری بر خانه دارید و امنیت دارایی‌ها بهتر تامین می‌گردد. 

       

      دزدگیر اماکن و قطعات جانبی آن.

       

      نصب دستگاه های امنیتی جانبی

      بهترین دزدگیر منزل امکان اتصال دستگاه‌های هوشمند جانبی که وجود آنها سیستم امنیتی را مجهزتر می‌کند را نیز می‌دهد. این قابلیت، نظارت لحظه‌ای بر اموال را بسیار راحت می‌کند. به عنوان مثال، اگر دوربین مداربسته را در ملک خود به عنوان بخشی از سیستم امنیتی نصب کرده‌اید، با دستگاه هوشمند خود امکان بررسی دوربین‌ها را دارید.

       

      آژیرهای بلند بهترین دزدگیر منزل

      آلارم‌های زنگ‌دار رایج‌ترین نوع آلارم‌ها در سیستم‌های امنیتی هستند. اگرچه این آژیرها به عنوان یک بازدارنده موثر عمل نمی‌کنند، اما وجودشان موثر است. به عبارت دیگر، در حالی که نظارت بر املاک فقط با زنگ هشدار امکان‌پذیر نیست، فعال شدن آژیرهای بلند خود می‌تواند شما و همسایگانتان را از هر مزاحمی آگاه کند. این آژیرها می‌توانند تا 20 دقیقه به صدا درآیند و فقط با استفاده از صفحه کلید روی صفحه کنترل غیرفعال می‌شوند.

       

      قیمت بهترین دزدگیر منزل 

      اگر بخواهیم دزدگیرها را از جنبه اقتصادی و هزینه‌های لازم برای خرید مورد بررسی قرار دهیم، ممکن است بهترین دزدگیر منزل قیمتی ارزان و یا گران داشته باشد. در حقیقت این امر به سطح تکنولوژی به کار رفته در سیستم امنیتی موردنظر و نیز نحوه خرید آن و تعداد واسطه‌های فروش بستگی دارد. به طوریکه گاهی یک نوع سیستم را در بازارهای گوناگون با نرخ‌های متنوع می‌توان پیدا کرد. اولین و مهم‌ترین فاکتور تعیین کننده قیمت دزدگیر منزل، سطح کیفی و نوع تکنولوژی به کار رفته در آن است. 
      پیشرفته‌ترین و بهترین دزدگیر منزل یقیناً در مقایسه با نوع معمولی این سیستم‌ها قیمتی بیشتر دارد. 

       

      نصب دزدگیر اماکن.

       

      نحوه خرید بهترین دزدگیر اماکن منزل و محل کار و اعتبار مرکز خرید خود می‌تواند قیمت این کالا را تحت تاثیر قرار دهد. مادامی که سیستم امنیتی را به طور مستقیم و بی‌واسطه از مراکز اصلی خریداری کنید ارزان‌ترین قیمت‌ها را برای آن شاهد خواهید بود. از دیگر فاکتورهای تعیین کننده قیمت سیستم‌های امنیتی می‌توان به داخلی یا وارداتی بودن سیستم مورد نظر اشاره کرد.
      ممکن است بهترین دزدگیر منزل خارجی در مقایسه با نمونه‌های داخلی هرچند به لحاظ کیفی برابر باشند، قیمت‌های بیشتری داشته باشد. در اینطور مواقع علاوه بر کیفیت، هزینه‌های دیگری همچون حمل و نقل کالا از محل تولید به بازار فروش و هزینه‌های گمرک نیز محاسبه می‌گردند. 

       

      انواع دزدگیر منزل 

      طراحی دزدگیرها با توجه به نیاز اماکن مختلف صورت می‌پذیرد. بنابراین نوع مزایا و امکانات هر کدام با دیگری متفاوت است. در اینجا برخی از آشناترین و مهم‌ترین دزدگیرهای منزل را برای شما مورد بحث قرار می‌دهیم: 

       

      دزدگیرهای معمولی و آژیر کش

      دزدگیرهای معمولی در حقیقت فقط نوعی آلارم دهنده هستند. سنسور این دزدگیرها در صورتی که احساس خطر کنند با صدای بلند آژیر می‌کشند. اما قابلیت اطلاع دادن به پلیس یا افراد دیگر ندارند. نمونه این دزدگیرها را در فروشگاه‌ها و پاساژهای لباس دیده‌ایم. 
      دزدگیرهایی که قابلیت برقراری تماس با شماره¬های ذخیره شده در سیستم دارند.

      طراحی برخی از دزدگیرها به گونه‌ای است که در صورت احساس خطر و عوامل تهدید کننده با شماره‌های ذخیره شده در آنها تماس می‌گیرند. این دزدگیرها معمولا مجهز به آژیر نیز هستند. مهمترین خصوصیت این دزدگیرها در برقراری تماس با شماره‌های سیو شده است. 

       

      دزدگیرهای مجهز به سیستم‌های هوشمند

      نوع دیگری از بهترین دزدگیر منزل موجودند که مجهز به سیستم‌های هوشمند می‌باشند. این دزدگیرها با استفاده از اپلیکیشن‌های مخصوص با افراد تماس برقرار می‌کنند. 

       

      دزدگیرهای طرف قرارداد با سازمان‌های امنیتی

      نوع به خصوصی از دزدگیرهای اماکن جهت برقراری امنیت در اماکن حساس طراحی می‌شوند. علیرغم دیگر دزدگیرها این سیستم‌های امنیتی با سازمان‌های حفاظتی نیز در ارتباط هستند. طراحی این سیستم‌ها به گونه‌ای است که در صورت تولید آلارم توسط سیستم دزدگیر، گروه‌های امنیتی عازم مکان مربوطه می‌شوند. 

       

      دزدگیر تماس گیرنده.

       

      انواع دزدگیر منزل تماس گیرنده

      دزدگیرهای منزل امروزه بسیار متنوع تولید می‌شوند. چرا که در ساختار آنها از تکنولوژی‌های گوناگون بهره برده می‌شود. دزدگیرهای تماس گیرنده دسته‌ای مهم و پیشرفته از دزدگیر هستند که نسبت به بسیاری از سایر دزدگیرها دارای برتری میباشند. امروزه همین سیستم‌ها نیز متنوع تولید می‌شوند و خود قابل دسته‌بندی هستند. این لوازم را در حالت کلی می‌توان به سه گروه زیر تقسیم کرد: 

      • دزدگیر سیم کارتی کلاسیک 
      • دزدگیر سیم کارتی فایروال 
      • دزدگیر سیم کارتی فایو استار 

       

      انتخاب بهترین دزدگیر منزل برای شما

      مراکز متعددی هستند که مجموعه وسیعی از دزدگیرها را برای تامین امنیت خانه و ملک تجاری شما ارائه می‌دهند. اما این امر تشخیص اینکه کدام دزدگیرها بهترین هستند و کدام را باید انتخاب کنید را دشوار می‌کند. برای موفقیت در خرید بهترین دزدگیر منزل، خرید تخصصی دزدگیر و کمک گرفتن از تیم‌های متخصص می‌تواند بسیار کارگشا باشد. همچنین خرید کردن از مراکز مطمئن و اصلی باید اولویت اول هر خریدار باشد. 

       

      انتخاب بهترین دزدگیر منزل با توجه به کاربرد آنها

      بهترین دزدگیر منزل و اماکن سیستمی است که به خوبی پاسخگوی نیاز مکان مورد نظر باشد. به عبارت دیگر برای اماکنی که به مراقبت‌های آنچنانی و بسیار حساس نیاز ندارند، نیازی به نصب دزدگیرهای فوق العاده پیشرفته نیست. بلکه در اینطور اماکن حتی دزدگیرهای معمولی می‌توانند بهترین دزدگیر منزل باشند. بنابراین مهم‌ترین نکته‌ای که در انتخاب دزدگیرها باید در نظر خریدار باشد انتخاب آنها با توجه به کاربرد سیستم است. چرا که همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، طراحی دزدگیرها بر اساس کاربردهای آنها است.

       

      انتخاب برندهای شناخته شده دزدگیر منزل

      انتخاب بهترین مارک دزدگیر منزل باید جزو اولویت‌های هر خریدار باشد. از آنجایی که برندهای شناخته شده از قطعات مرغوب و درجه یک در ساخت و طراحی سیستم‌های دزدگیر استفاده می‌کنند، انتخاب برندهای معتبر و شناخته شده عاقلانه‌تر از خرید برندهای کمتر شناخته شده است. 

       

      انتخاب دزدگیر بر اساس نوع آن

      دزدگیرها را در حالت کلی می‌توان در دو نوع دزدگیرهای سیم‌دار و دزدگیرهای بدون سیم نیز دسته‌بندی کرد. همین امر در بسیاری از مواقع معیار اصلی خریداران برای انتخاب سیستم‌های دزدگیر است. نحوه نصب دزدگیر منزل بیسیم معمولاً ساده‌تر می‌باشد. به همین علت برخی از خریداران آنها را بر سایر دزدگیرها ترجیح می‌دهند. 

       

      انتخاب بهترین دزدگیر منزل بر اساس قیمت

      گاهی قیمت دزدگیر منزل فاکتور اصلی انتخاب آن می‌باشد. بهترین دزدگیر منزل باید قیمت مناسب و به صرفه داشته باشد. در واقع نوعی تناسب بین قیمت دزدگیر و کیفیت آن وجود دارد. اما از آنجایی که تعیین قیمت نهایی توسط فروشنده صورت می‌پذیرد در مراکزی که عرضه مستقیم دارند قیمت‌ها همیشه به صرفه‌تر هستند. همچنین در نظر داشته باشید که دزدگیرهای سیم‌دار نسبت به نوع بیسیم قیمت ارزانتری دارند.

       

      انتخاب بهترین دزدگیر منزل ایرانی یا خارجی

      دزدگیرهای منزل را بر اساس ایرانی یا خارجی بودن نیز می‌توان دسته‌بندی کرد. برخی خریداران به دلایلی کالاهای خارجی را بر نوع داخلی آنها ترجیح می‌دهند. در مقابل هستند افرادی که به جای ایرانی یا خارجی بودن کالا فقط به کیفیت آن توجه می‌کنند. 

       

      نصب درست سیستم بهترین دزدگیر خانگی

      نصب صحیح بهترین دزدگیر منزل یکی از مهم‌ترین مواردی است که حتماً باید در نظر گرفته شود. همان قدر که در انتخاب یک دزدگیر خوب دقت می‌کنید، نصب درست آن هم باید در نظر خریدار باشد. بهترین کار این است که عملیات نصب و اجرای سیستم دزدگیر خانگی به متخصصان امور آن واگذار گردد. با این کار تمام نکات نصب نیز رعایت شده و سیستم بهترین عملکرد را خواهد داشت. 
       

      مدیر ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟