با انواع بهترین دزدگیر مغازه آشنا شوید

    امروزه به واسطه پیشرفت علم و تکنولوژی راه‌های بسیار پیشرفته و مدرنی به منظور حفاظت از خودرو، منزل، مغازه و... وجود دارد. شما می‌توانید با خرید و نصب هر یک از تجهیزات ایمنی موجود در بازار امنیت قابل قبولی را برای مغازه خود تامین کنید. اما بی‌شک یکی از بهترین و مطمئن‌ترین روش‌های تامین امنیت برای مغازه، نصب و استفاده از دزدگیر است. 

    در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما دوستان و همراهان گرامی را بیشتر با بهترین دزدگیر مغازه آشنا کنیم. پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

     

    بهترین دزدگیر مغازه

     

    دزدگیر مغازه چیست؟

    در ابتدا و قبل از معرفی بهترین دزدگیر مغازه خدمت شما عزیزان بهتر است تا کمی بیشتر با دستگاه دزدگیر آشنا شویم. دزدگیرها به عنوان دستگاه‌هایی نیمه هوشمند در بازار موجود هستند که با استفاده از سنسورهایی که دارند، شما را از ورود غیرقانونی افراد به داخل محوطه خانه یا مغازه آگاه می‌کنند. نحوه اطلاع دزدگیرها نیز با استفاده از آژیر است. البته که در نمونه‌های جدیدتر، دزدگیرها قادر هستند تا با ارسال پیام به صاحب مغازه او را از به صدا در آمدن آژیر مطلع نمایند. 

    با انواع دزدگیر مغازه آشنا شوید.

    در صورتی که جست و جوی کوتاهی در اینترنت به منظور خرید بهترین دزدگیر برای مغازه داشته باشید، با انواع بسیار مختلفی از آنها روبه‌رو خواهید شد. اکنون در جوامع مدرن که بسیاری از صاحبان کسب و کار به منظور تامین امنیت محل کسب و یا زندگی خود از دزدگیر استفاده می‌کنند، دستگاه‌های دزدگیر با مدل‌های مختلفی در بازار وجود دارند. 

    1-دزدگیرهای آژیری یا هشداردهنده؛ بهترین دزدگیر مغازه از نظر قیمت!

    دزدگیرهای آژیری به عنوان یکی از شایع‌ترین و پرفروش‌ترین انواع دزدگیر در بازار شناخته می‌شوند. این مدل از دزدگیرها به وسیله سنسورهایی که دارند می‌توانند شما را از ورود غیرمجاز افراد به حریم شخصی‌تان مطلع سازند. دزدگیرهای هشداردهنده به واسطه تکنولوژی و فناوری قدیمی که دارند، فاقد هرگونه سیستم هشداردهنده پیامکی بوده و به عنوان اولین نسل دزدگیرهای مغازه و اماکن به شمار می‌روند. 

    از دلایلی که باعث شده تا دزدگیرهای آژیری به محبوب‌ترین و بهترین دزدگیر مغازه نزد عموم مردم شناخته شوند، قیمت مقرون به صرفه آنها است. این دزدگیرها به دلیل تکنولوژی ساده و ابتدایی که دارند، از قیمت بالایی نیز برخوردار نیستند. از طرفی اما در صورتی که به دزدگیرهای مدرن و امروزی دقت کنید، متوجه خواهید شد که دارای قابلیت‌هایی نظیر خبر به پلیس، ارسال پیامک و... هستند. 

     

    بهترین دزدگیر اماکن مغازه

     

    2-دزدگیرهای سیمی

    دزدگیرهای سیمی همانطور که از نام آنها نیز مشخص است، با استفاده از سیم‌های رابط عمل کرده و هنگامی که افراد بی‌خبر پای خود را روی سیم آن قرار دهند، آژیر به صدا در خواهد آمد. سیم‌های رابط این مدل از دزدگیرها باید توسط افرادی که در این زمینه تخصص دارند نصب شود. به همین سبب نیز ممکن است هزینه‌های نصب این دزدگیرها از انواع دیگر دزدگیرها کمی بیشتر باشد. 

    دزدگیرهای سیمی به این دلیل جزو بهترین دزدگیر اماکن مغازه به شمار می‌روند که نیازی به تعمیر و سرویس پس از نصب آنها وجود ندارد. همچنین دقت دزدگیرهای سیمی نسبت به دزدگیرهای هشداردهنده نیز بالاتر است. از طرفی اما استفاده از این مدل از دزدگیرها می‌تواند معایبی همچون نیاز به فردی متخصص به منظور نصب و هزینه نهایی بیشتر به واسطه استفاده از نیروی کار متخصص داشته باشد. 

    3-سیستم دزدگیر بی‌سیم

    دزدگیرهای وایرلس به طور کلی عملکردی مشابه مدل‌های سیمی دارند. می‌توان این‌گونه گفت که این نوع از دزدگیرها با استفاده از باتری به جای سیم‌های رابط عمل می‌کنند. اما شاید این سوال برای شما دوستان گرامی به وجود آید که دزدگیرهای وایرلس چگونه عمل می‌کنند؟ در جواب این سوال باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که دزدگیرهای بی‌سیم از طریق سیگنال‌های رادیویی عمل می‌کنند. در این قسمت مقاله لازم به ذکر است که این دزدگیرها دارای دو مدل فرکانس سیگنالی 315 مگاهرتز و 433 مگاهرتز هستند.

    یکی از مهمترین مزایایی که سبب شده تا بسیاری از افراد این مدل از دزدگیر را به عنوان بهترین دزدگیر مغازه بشناسند، نصب آسان و مقرون به صرفه‌تر آنها نسبت به انواع دزدگیرهای سیمی هست. البته در کنار مزایایی که دزدگیرهای وایرلس دارند، بی‌عیب نیستند. شما پس از نصب دزدگیرهای بی‌سیم نیاز خواهید داشت تا به طور مرتب باتری آنها را تعویض نمایید. این مورد البته عیب چندان بزرگ و مهمی نبوده و شما قادر خواهید بود تا باتری این دزدگیرها را خودتان نیز عوض کنید.

    4-دزدگیرهای تلفن کننده با خط ثابت

    تا کنون سه مدل از انواع کاربردی‌ترین و بهترین دزدگیر مغازه را خدمت شما دوستان معرفی کردیم. اما نکته مهمی که در این قسمت حائز اهمیت است تکنولوژی‌های مورد استفاده در هر یک از آنها است. دزدگیرهایی که در قسمت‌های پیشین این مقاله معرفی کردیم، تنها قادر هستند تا افراد نزدیک را از ورود غیرمجاز افراد آگاه کنند. اما همانطور که می‌دانید نسل جدید دزدگیرها قادر هستند تا نه تنها ورود غیرمجاز افراد را شناسایی کنند، بلکه میتوانند به صاحب مغازه نیز اطلاع دهند. همچنین برخی از مدل‌های دزدگیرهای تلفن کننده می‌توانند با پلیس نیز تماس بگیرند. در چنین شرایطی شما می‌توانید پیامی ضبط شده را در این دزدگیرها ذخیره نمایید و دزدگیر نیز در مواقع ضروری با پلیس تماس می‌گیرد و پیام ضبط شده را پخش می‌کند. 

     

    بهترین دزدگیر مغازه قیمت

     

    تنها امکاناتی که شما به منظور نصب این نوع از دزدگیرها نیاز خواهید داشت، خط تلفن ثابت است. البته حتما این فکر به ذهن شما نیز خطور کرده است که اگر فرد سارق خط تلفن ثابت را قطع کند چه خواهد شد؟ در این صورت متاسفانه دزدگیر شما تنها به صورت دزدگیرهایی که در قسمت بالاتر معرفی کردیم عمل خواهد کرد و قادر به تماس با شما و نیروهای امنیتی نخواهد بود.

    5-دزدگیرهای سیمکارتی؛ بهترین دزدگیر اماکن مغازه!

    دزدگیرهای سیمکارتی نوع پیشرفته‌تر و اصلاح شده دزدگیرهای تلفن کننده هستند. طراحان هنگامی که مشاهده کردند فرد سارق قادر است تا با قطع کردن کابل‌های تلفن ارتباط دزدگیر را با دنیای بیرون قطع کند، در طراحی آن سیمکارت را به دزدگیر اضافه کردند. در این صورت سارق قادر نخواهد بود تا به راحتی سیستم ارتباطی دزدگیر را قطع کند. 

    پس از نصب این دزدگیرها شما نیاز خواهید داشت تا شماره‌هایی که قصد دارید تا پس از تحریک سنسورهای دزدگیر با آنها تماس گرفته شود را در حافظه دزدگیر ذخیره کنید. در این صورت دزدگیر به صورت خودکار با شماره‌هایی که در حافظه آن ذخیره شده است تماس خواهد گرفت. البته پیشنهاد می‌شود تا به منظور افزایش ضریب ایمنی مغازه و یا ساختمان مورد نظر حتما از سیمکارت‌های دائمی استفاده نمایید. چرا که در صورت استفاده از سیمکارت اعتباری ممکن است در مواقع اضطراری که دزدگیر نیاز به برقراری تماس با شما را دارد، شارژ آن تمام شود!

     

    دزدگیر مغازه

     

    ضریب امنیت دزدگیرهای سیمکارتی بسیار بالا بوده و به همین سبب نیز به عنوان بهترین دزدگیر اماکن مغازه به شمار می‌روند. 

    6-دزدگیر تحت شبکه

    علاوه بر دزدگیرهای سیمکارتی که به عنوان بهترین دزدگیر مغازه به حساب می‌روند، دزدگیرهای دیگری نیز وجود دارند که برای اماکن حساس که نیازمند امنیت بالا هستند مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع از دزدگیرها، دزدگیرهای تحت شبکه نام دارند و به طور معمول در ساختمان‌های هوشمند استفاده می‌شوند. در صورتی که فردی سنسورهای دزدگیرهای تحت شبکه را به کار اندازد، این دزدگیرها از طریق ایمیل، تماس تلفنی، پیامک و... می‌توانند به شما اطلاع رسانی نمایند. همچنین این نوع از دزدگیرها دارای شناسه مخصوص به خود هستند و به راحتی قابل هک نیستند.

    بررسی مزایا و معایب خرید و استفاده از بهترین دزدگیر اماکن مغازه

    بدیهی است که با توجه به شرایط اقتصادی امروز کشور، بسیاری از افراد نسبت به خرید و استفاده از دزدگیرهای اماکن تردید دارند. در ادامه قصد داریم تا برخی از مزایا و معایب دزدگیرهای اماکن را بررسی کنیم. 

    مزایای استفاده از دزدگیر برای مغازه

    در ابتدا بهتر است تا با مزایای استفاده از دزدگیر مغازه بیشتر آشنا شویم:

    1-کاهش احتمال وقوع سرقت و جرم

    بدیهی است نخستین مزیتی که نصب و استفاده از یک سیستم دزدگیر مغازه و یا ساختمان خواهد داشت، کاهش احتمال وقوع سرقت است. با توجه به نظر متخصصان وبسایت ما، نصب دزدگیر برای مغازه می‌تواند امنیت آن را 3 برابر افزایش دهد. سارقین قبل از انجام سرقت به خوبی ساختمان مورد نظر را بررسی می‌کنند و در صورتی که محل مدنظر از دزدگیر و یا دوربین مداربسته استفاده کند، از انجام دزدی دست می‌کشند. 

    یکی از تکنیک‌هایی که می‌توانید به منظور کاهش میزان سرقت و همچنین افزایش ضریب امنیتی مغازه خود انجام دهید، نصب تابلوهایی به منظور هشدار است! می‌توانید با نصب این تابلو به افرادی که قصد سرقت از مغازه شما را دارند، هشدار دهید که مغازه مجهز به دزدگیر است.

    2-پیشگیری از آتش سوزی؛ از دیگر فواید استفاده از دزدگیر مغازه

    در صورتی که مغازه و محل کسب و کار شما حاوی کالا و یا محصولاتی است که احتمال آتش سوزی آنها زیاد است، می‌توانید دتکتورهای آتش و دود را روی دزدگیر خود نصب کنید. در این صورت اگر دتکتورهای نصب شده دود و یا حرارت آتش را حس کنند، به سرعت به شما خبر خواهند داد. همچنین در چنین شرایطی هشدارهای صوتی دزدگیر نیز فعال خواهند شد.

    3-کاهش هزینه بیمه!

    شاید برایتان جالب باشد بدانید که امروزه در بسیاری از کشورهای دنیا، صاحبان کسب و کار مغازه خود را بیمه می‌کنند. حال این در صورتی است که برخی از این شرکت‌های بیمه تنها به شرطی ساختمان شما را بیمه خواهند کرد که از دزدگیر در مغازه خود استفاده کنید. عده دیگری از شرکت‎‌‌های بیمه نیز هستند که برای مغازه‌هایی که دارای سیستم دزدگیر هستند، تخفیف‌های قابل توجهی را در نظر می‌گیرند. 

     

    بهترین دزدگیر برای مغازه

     

    معایب نصب و استفاده از سیستم دزدگیر

    اکنون که با مزایای استفاده از سیستم دزدگیر مغازه آشنا شدید، بهتر است تا با معایب آن نیز آشنا شویم. 

    1-هشدارهای اشتباه

    یکی از مواردی که بسیاری از دارندگان دزدگیرهای اماکن نیز از آن گله می‌کنند، هشدارهای اشتباه دزدگیر است. سنسورهای دزدگیر حساسیت بسیار بالایی نسبت به شرایط محیطی و مخصوصا نور دارند. به همین سبب نیز ممکن است با نور خودروهای عبوری و یا حتی در برخی موارد بازتاب نور آنها تحریک شوند. نکته مهمی که قبل از نصب دزدگیر باید به آن توجه کنید، قرار دادن دزدگیر در مکان‌هایی تاریک و دور از نور خورشید و ماشین‌های گذری است.

    2-خراب شدن باتری

    از دیگر ایرادات شایع دزدگیر مغازه می‌توانیم به خراب شدن باتری آنها به مرور زمان اشاره کنیم. البته این مشکل چندان جدی و مهمی نبوده ولی باز هم شما نیاز خواهید داشت تا در طی مدت مشخصی نسبت به تعویض باتری آن اقدام کنید. 

    بهترین مارک دزدگیر مغازه

    همانطور که در قسمت‌های پیشین نیز اشاره کردیم، برندهای مختلفی در زمینه تولید انواع دزدگیر مغازه فعالیت می‌کنند. بیواز یکی از بهترین برندهای تولیدکننده انواع دزدگیر مغازه هست. محصولات این برند ایرانی نه تنها کیفیت خوبی دارند، بلکه ضریب امنیتی بالایی نیز دارند. همچنین یکی از مواردی که محصولات این برند را نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار متمایز کرده است، قیمت مقرون به صرفه محصولات آن است.

    به جرات می‌توان گفت که بهترین برند دزدگیر مغازه ، برند فایروال است. این برند نیز مانند بیواز ساخت ایران بوده و از امنیت خوبی نسبت به رقبای خارجی خود در بازار برخوردار است. از جمله مدل‌‎های مختلف دزدگیرهای این برند می‌توانیم به F6، F7، F9 وF10  اشاره کنیم. مدل F7 این برند از نوع تلفن کننده با خط ثابت و مدل F9 نیز سیمکارتی است. 

     

    بهترین دزدگیر مغازه چیست؟

     

    بهترین دزدگیر مغازه قیمت

    یکی از عوامل مهمی که احتمالا شما نیز قبل از خرید هر محصولی نیاز به توجه دارید، قیمت آن است. به طور معمول بهترین دزدگیر مغازه قیمت آن در بازه مختلفی قرار می‌گیرد. قیمت دزدگیرهای اماکن بر اساس قابلیت و تکنولوژی‌هایی که دارند، متفاوت است. 

    به طور معمول قیمت دزدگیر مغازه در بازه قیمتی 4 میلیون تومان تا 25 میلیون تومان است. البته این نکته نیز شایان توجه است که شما نیازی به خرید نمونه‌ و مدل‌های گران قیمت دزدگیر ندارید. بلکه شما می‌توانید ابتدا با توجه به نیازهای خود و سپس بودجه‌ای که برای خرید دزدگیر در نظر گرفته‌اید، یک دزدگیر کاربردی و خوب خریداری کنید. 

    کلام پایانی

    در این مقاله سعی کردیم تا شما دوستان و همراهان گرامی را با بهترین مارک دزدگیر مغازه و همچنین قیمت بهترین دزدگیر مغازه آشنا کنیم. امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما دوستان قرار گرفته باشد.

    مدیر ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    گفتگوی آنلاین
    شروع گفتگو
    خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟