نرم افزار محاسبه فضای هارد دوربین مداربسته

      نرم افزار محاسبه فضای هارد دوربین مداربسته

      نرم افزار محاسبه ظرفیت هارد، یک ابزار کاربردی است که شما می توانید آن را برای بررسی دقیق وضعیت هارد دیسک خود مورد استفاده قرار دهید. خیلی از اوقات کاربران نمی دانند که به صورت دقیق چقدر حافظه در هارد دیسکشان موجود است. این مسئله زمان استفاده از هارد دیسک برای دوربین مداربسته، به مسئله ای مهم و کلیدی تبدیل می شود. در این شرایط، استفاده از نرم افزار محاسبه فضای هارد اهمیت زیادی پیدا می نماید. نرم افزار محاسبه ظرفیت هارد دیسک به گونه ای طراحی شده تا اطلاعات کامل و جامعی را در موقعیت وضعیت هارد دیسک و میزان حافظه موجود آن در اختیار شما قرار دهد. امروز ما قصد داریم تا بهترین نرم افزار آنلاین محاسبه ظرفیت هارد دوربین مداربسته و فرمول به کار رفته توسط این نرم افزار را به شما معرفی کنیم. پس اگر شما هم به دنبال دانلود نرم افزار محاسبه ظرفیت هارد دیسک هستید، ادامه مقاله امروز ما را از دست ندهید. 

       

      نرم افزار محاسبه ظرفیت هارد

       

      نکات مهم برای انتخاب نرم افزار محاسبه ظرفیت هارد

      قبل از پرداخت به نرم افزار محاسبه گر فضای هارد دوربین مداربسته، بیایید تا به یک سری نکات مهم توجه کنیم. اولین نکته ای که شما باید به آن توجه داشته باشید مربوط به نوع دوربین مداربسته می باشد. با دانلود نرم افزار محاسبه ظرفیت هارد دوربین مداربسته، شما می توانید اطلاعات کاملی را در مورد وضعیت هارد به دست آورید ولی، اگر شما از هارد مناسبی برای دوربین مداربسته خود استفاده نکنید در طولانی مدت با مشکلات جدی مواجه خواهید شد. پس، بهتر است که همواره بهترین انواع نرم افزار محاسبه ظرفیت هارد دوربین مداربسته را به کار گیرید تا وضعیت سلامتی هارد دیسک را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهید. 

      جدا از این مسئله، گاهی اوقات برنامه محاسبه گر فضای هارد دوربین مداربسته به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار نمی گیرد. شاید در نگاه اول استفاده از برنامه های پولی گزینه خوبی به نظر برسد. ولی، این برنامه ها هم با همه دوربین ها و هارد های موجود در بازار همخوانی ندارند. پس، قبل از اقدام برای استفاده از نرم افزار آنلاین میزان فضای هارد دوربین مداربسته، بهتر است که وضعیت همخوانی آن با دوربین مداربسته خود را مورد بررسی قرار دهید. 

       

      دانلود نرم افزار محاسبه ظرفیت هارد

       

      در ضمن، برنامه محاسبه گر فضای هارد دوربین مداربسته یک فرمول خاص را برای محاسبه فضای ذخیره سازی مورد استفاده قرار می دهد. در صورتی که شما توانایی نصب نرم افزار های مخصوص را در اختیار ندارید، به راحتی و بدون مواجه شدن با هیچ مشکل خاصی می توانید این فرمول را به کار گیرید. در ادامه شما می توانید این فرمول را مشاهده نمایید. در این فرمول هر عدد یک کار خاص انجام می دهید. بیت ریت دوربین همان فضای پهنای باندی است که شما در اختیار دارید. عدد 24 و 3600 به ترتیب برای تبدیل ساعت به روز و ثانیه به ساعت مورد استفاده قرار می گیرند. مابقی اعداد به کار رفته در این فرمول هم جایگاه مشخصی دارند. با استفاده از این فرمول خاص شما به راحتی می توانید نسبت به محاسبه ظرفیت هارد دیسک اقدام نمایید. 

      ذخیره سازی = 1 /((8/بیت ریت دوربین مداربسته) × تعداد روز های ضبط شده × تعداد دوربین های موجود× 24× 3600)

       

      ضرورت استفاده از نرم افزار محاسبه ظرفیت هارد

      شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که به صورت دقیق، چرا استفاده از نرم افزار محاسبه ظرفیت هارد به مسئله ای مهم و ضروری تبدیل شده است؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که خالی بودن فضای هارد دیسک اهمیت زیادی دارد. شما باید به فضای کافی برای ضبط تصاویر محیط توسط دوربین دسترسی داشته باشید. عدم دسترسی به فضای کافی برای ذخیره سازی روند فعالیت های دوربین را مختل می کند. در برخی از موقعیت ها همچون بانک و پمپ بنزین، شما باید بتوانید به صورت دقیق به کل فضا دسترسی داشته باشید و بدانید که چه میزان حافظه در اختیار شما قرار گرفته است. 

      یک نرم افزار محاسبه ظرفیت هارد از فرمول ذکر شده استفاده می کند تا پردازش های مهم شما را برایتان انجام دهد. به خاطر داشته باشید که این نرم افزار کاربردی قدرت عملکردی مطلوبی داشته و خدماتش را به صورت تضمینی در اختیار کاربران قرار می دهد. اگر شما هم به دنبال نصب و راه اندازی یک سیستم مداربسته هستید، بهتر است در ابتدا وضعیت هارد را بررسی کنید. بررسی وضعیت هارد به صورت دقیق باعث می شود تا با مشکلی در این زمینه مواجه نشوید. 

       

      آیا امکان محاسبه ظرفیت هارد دیسک به صورت اینترنتی وجود دارد؟ 

      در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از انواع نرم افزار محاسبه ظرفیت هارد در بازار موجود است. هر کدام از این مدل های نرم افزار هم یک سری ویژگی های خاص را در خود جای داده اند. نرم افزار های اینترنتی و آنلاین به صورت اتوماتیک نسبت به شناسایی وضعیت دوربین و هارد اقدام نمی نمایند. با استفاده از این نرم افزار ها، شما می توانید به صورت دستی اطلاعات مورد نیاز را ثبت کنید. سپس نرم افزار اینترنتی با توجه به فرمول خروجی را در اختیارتان قرار می دهد. مثلا نرم افزار اینترنتی داهوا پارس گزینه خوبی به حساب می آید. 

       

       محاسبه ظرفیت هارد به صورت آنلاین

       

      نرم افزار محاسبه ظرفیت هارد برای چه برند هایی به کار می رود؟ 

      در حال حاضر برند های زیادی هستند که در زمینه طراحی دوربین مداربسته فعالیت کرده و هر کدام از این برند ها هم یک سری نرم افزار های خاص برای مدیریت بهتر دوربین مداربسته را در اختیار مشتریان خود قرار داده اند. یکی از بهترین انواع نرم افزار محاسبه ظرفیت هارد موجود در بازار، نرم افزار توسعه یافته توسط شرکت هایک ویژن می باشد. این نرم افزار که با نام HikVision Storage Calculator شناسایی می شود، امکانات گسترده ای داشته و شما با خیال راحت می توانید آن را در جهت محاسبه ظرفیت موجود درون هارد دیسک خود به کار گیرید. این نرم افزار محبوب فقط مخصوص برند هایک ویژن نبوده و شما می توانید آن را به دیگر دوربین های مداربسته و سایر مدل های هارد موجود در بازار هم متصل نمایید. همین مسئله هم باعث شده تا خیلی از کاربران نسبت به استفاده از آن علاقه زیادی نشان دهند. 

      مدیر ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟